دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Walter Lamble
سری:
ISBN (شابک) : 0253344344, 9780253110237
ناشر: Indiana University Press
سال نشر: 2004
تعداد صفحات: 161
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 884 کیلوبایت
در صورت تبدیل فایل کتاب A Handbook for Beginning Choral Educators به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب کتابی برای مربیان نوپا نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
\"این کتاب از یک مربی موسیقی بسیار خوب با تجربه استثنایی است که دارای عقل سلیم و درک واقعی از آنچه یک معلم مبتدی باید بداند. دانش رایج برای معلمان باتجربه، اما در کلاس آموزش موسیقی پوشش داده نمی شود. این کتابی ساده و ساده است که به زبانی نوشته شده است که درک آن برای هر کسی که وارد این حرفه می شود آسان است. تقریباً در هر مورد پیشنهادهای ارزشمندی ارائه می کند. جنبه ای از نقش یک معلم موسیقی کر.\" -- مایکل شوارتزکف، استاد آموزش موسیقی، دانشکده موسیقی دانشگاه ایندیانا
"This book comes from a very fine music educator with exceptional experience, who has common sense and a real understanding of what a beginning teacher should know. The book puts into print issues that are widely discussed at conventions and at conferences, and that are common knowledge for the experienced teacher, but that are not covered in a music education class. It is a plain and simple book, written in a language that is easy for anyone going into the profession to understand. It makes valuable suggestions in just about every aspect of the role of a choral music teacher." -- Michael Schwartzkopf, Professor of Music Education, Indiana University School of Music
cover......Page 1
toc......Page 6
Preface......Page 8
Acknowledgments......Page 10
A. Building a Choral Program......Page 14
B. Choosing and Purchasing Music......Page 16
C. Before School Begins......Page 20
A. Warming Up the Choir......Page 29
B. The Unison Sound......Page 31
C. Vowels, Diphthongs, and Consonants......Page 34
D. Choral Sound and Vocal Production......Page 39
A. Teaching Sight-Singing......Page 51
B. Presenting a Basic Sight-Singing Lesson......Page 54
C. Acquiring Basic Skills in the Choral Classroom......Page 57
A. The Boy’s Changing Voice......Page 61
B. Singing in Foreign Languages......Page 63
C. Popular Choral Music......Page 71
A. So You Are Going to Do a Musical......Page 77
B. Travel, Parent Groups, and Competition......Page 86
A. Preparing a Budget......Page 92
B. Preparing a Student for College Music Study......Page 95
C. Music Professional Organizations......Page 100
D. Why Should Music Be in the High School Curriculum?......Page 102
7. Fifty Things No One Ever Told Me......Page 106
Epilogue: From Other Vantage Points......Page 118
Appendix A. Forms Often Used......Page 144
Appendix B. Warm-Up Exercises......Page 150
Appendix C. Music Lending Libraries......Page 152
Appendix D. Timelines for Producing a Musical......Page 154
Appendix E. A Budget Template......Page 158