ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Store It!: Where to Put all the Things You Need to Keep

دانلود کتاب آن را ذخیره کنید: همه چیزهایی را که باید نگه دارید کجا قرار دهید

Store It!: Where to Put all the Things You Need to Keep

مشخصات کتاب

Store It!: Where to Put all the Things You Need to Keep

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1933231599, 9781933231761 
ناشر: Filipacchi Publishing 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 21 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 51,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 5


در صورت تبدیل فایل کتاب Store It!: Where to Put all the Things You Need to Keep به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب آن را ذخیره کنید: همه چیزهایی را که باید نگه دارید کجا قرار دهید نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب آن را ذخیره کنید: همه چیزهایی را که باید نگه دارید کجا قرار دهید

بعد از بیرون کشیدن هر چیزی که دارید از قفسه ها و کمدها و کابینت ها - و دور انداختن چیزهایی که نیاز ندارید و هرگز استفاده نمی کنید - وظیفه بعدی شما این است که بفهمید چگونه چیزهایی را که نگه داشته اید ذخیره کنید. مروین کافمن، نویسنده کتاب Store It!، شما را در هر گوشه خانه، از ورودی تا اتاق زیر شیروانی راهنمایی می‌کند، و راه‌هایی را برای گسترش فضای ذخیره‌سازی و از بین بردن شلوغی‌ها کاوش می‌کند. خواهید دید که چگونه کنسول‌های دارای کشو و نیمکت‌هایی با سطل‌ها می‌توانند به شما در پنهان کردن وسایل ضروری کمک کنند. در اتاق‌های نشیمن و ناهارخوری، کافمن به شما نشان می‌دهد که چگونه یک دیوار قفسه‌بندی می‌تواند به شما اجازه دهد تمام کتاب‌ها یا وسایل کلکسیونی خود را ذخیره کنید و چگونه کابینت‌ها با قرارگیری محتاطانه، بشقاب‌ها، کاسه‌های بزرگ و ملحفه‌های رومیزی را نزدیک جایی که به آن‌ها نیاز دارید، اما دور از دید قرار می‌دهند. ذخیره سازی را می توان حتی در اتاق های کوچک تقویت کرد و این برای حمام ها نیز صدق می کند. به نظر می‌رسد اتاق‌های کودکان، مانند دفاتر خانه، باعث به هم ریختگی می‌شوند. این کتاب نشان می دهد که چگونه آن را در خود جای دهد تا در جای دیگری سرریز نشود. آخرین اما نه کم اهمیت، اتاق خواب ها و کمدها مورد بررسی کامل قرار می گیرند. آن را ذخیره کنید! ایده هایی برای گسترش فضا از طراحان با استعداد ارائه می دهد. آنچه می بینید، و از شما دعوت می شود تا با آن سازگار شوید، از نظر دامنه و پیچیدگی متفاوت است. اما همه آن بر یک هدف متمرکز شده است: اینکه خانه شما راحت و بی نظم باشد، بنابراین هر چیزی مکان قابل دسترس خود را دارد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

After pulling everything you own off of shelves and out of closets and cabinets-and disposing of what you don't need and won't ever use-your next task is figuring out how to store what you've kept. Mervyn Kaufman, author of Store It!, leads you through every corner of the house, from entry to attic, exploring ways to expand storage and eliminate clutter.You will see how consoles with drawers and benches with bins can help you hide essentials. In living and dining rooms, Kaufman will show you how a wall of shelving can let you to store all your books or collectibles and how discreetly positioned cabinets will keep platters, big bowls and table linens near where you need them but out of sight.Kitchen storage can be amplified, even in tiny rooms, and that goes for bathrooms too. Kids' rooms, like home offices, seem to invite clutter. This book will show how to contain it so it won't overflow elsewhere. Last but not least, bedrooms and closets get a thorough examination. Store It! offers space-stretching ideas from gifted designers. What you see, and are invited to adapt, will vary in scope and complexity. But all of it is focused on one goal: to make your home comfortable and uncluttered, so everything has its own accessible place.





نظرات کاربران