ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Enriching Esol Pedagogy: Readings and Activities for Engagement, Reflection, and Inquiry

دانلود کتاب غنی سازی Esol Pedagogy: خواندن و فعالیت برای تعامل، تأمل و تحقیق

Enriching Esol Pedagogy: Readings and Activities for Engagement, Reflection, and Inquiry

مشخصات کتاب

Enriching Esol Pedagogy: Readings and Activities for Engagement, Reflection, and Inquiry

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0805839399, 9781410606273 
ناشر: Routledge 
سال نشر: 2002 
تعداد صفحات: 473 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 25 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 44,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 2


در صورت تبدیل فایل کتاب Enriching Esol Pedagogy: Readings and Activities for Engagement, Reflection, and Inquiry به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب غنی سازی Esol Pedagogy: خواندن و فعالیت برای تعامل، تأمل و تحقیق نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب غنی سازی Esol Pedagogy: خواندن و فعالیت برای تعامل، تأمل و تحقیق

غنی سازی ESOL Pedagogy: Readings and Activities for Engagement, Reflection, and Inquiry مجموعه ای از مقالات و فعالیت های تامل برانگیز است که برای مشارکت دادن معلمان شاغل و آینده نگر ESOL در فرآیندی مداوم از تأمل، بررسی انتقادی، و بررسی تئوری و عمل طراحی شده است. هدف دوگانه آن ارائه یک دیدگاه نظری و ارائه راه هایی برای معنادار کردن آموزش زبان انگلیسی به سخنرانان سایر زبان ها (ESOL) برای معلمان و زبان آموزان است. زیربنای فعالیت‌ها و خود خوانده‌ها این فرض است که معلمان باید در کاوش، شکل‌دهی و نظریه‌پردازی کاری که انجام می‌دهند، نقش داشته باشند. خوانش های ارائه شده طیفی از ژانرها را نشان می دهد. آنها از دیدگاه فلسفی مشترک در مورد فراگیری زبان مطلع می شوند و با آموزش و یادگیری زبان به طور کل نگر رفتار می کنند. این کتاب در پنج واحد یکپارچه سازماندهی شده است که: * سوالاتی را در مورد مفاهیم متعارف روش ها مطرح می کند. * ماهیت پیچیده کلاس های درس واقعی را در نظر بگیرید. * ارائه اصول نظری برای تدریس که فراگیری زبان را تقویت می کند. * شامل توضیحات غنی از تجربیات واقعی کلاس درس. و * مفروضات مربوط به زبان و سواد را زیر سوال ببرید. هر مجموعه خواندنی با بخش \"قبل از خواندن\" شروع می شود و بعد از آن بخش های \"تأمل در خواندن\" \"خواندن برای بازتاب بیشتر\" و \"پروژه های پیشنهادی برای تحقیق\" وجود دارد. این جلد منبع ارزشمندی برای معلمان شاغل و آینده نگر در زمینه TESOL است که با جمعیت های دانش آموزی متنوع - در همه سطوح - در هر دو محیط اصلی و ESL/دو زبانه کار می کنند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Enriching ESOL Pedagogy: Readings and Activities for Engagement, Reflection, and Inquiry is a collection of thought-provoking articles and activities designed to engage practicing and prospective ESOL teachers in an ongoing process of reflecting on, critically examining, and investigating theory and practice. Its twofold purpose is to provide a theoretical perspective and to offer ways for making the teaching of English to speakers of other languages (ESOL) meaningful for both teachers and learners. Underlying the activities and the readings themselves is the assumption that teachers need to play a role in exploring, shaping, and theorizing the work they do. The readings included represent a range of genres. They are informed by a common philosophical perspective about language acquisition and treat language teaching and learning holistically. The book is organized into five integrated units that: * raise questions about conventional notions of methods; * take into account the complicated nature of real classrooms; * provide theoretical principles for teaching that promotes language acquisition; * include rich descriptions of actual classroom experiences; and * question assumptions about language and literacy. Each set of readings begin with a "Before Reading" section and is followed by "Reflecting on the Readings," "Reading for Further Reflection," and "Suggested Projects for Inquiry" sections. This volume is a valuable resource for practicing and prospective teachers in the field of TESOL who work with diverse student populations--at all levels--in both mainstream and ESL/bilingual settings.





نظرات کاربران