ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب La escribana de Paris

دانلود کتاب منشی پاریس

La escribana de Paris

مشخصات کتاب

La escribana de Paris

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 8496748944, 9788496748941 
ناشر:  
سال نشر:  
تعداد صفحات: 311 
زبان: Spanish 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 31,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب La escribana de Paris به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب منشی پاریس نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب منشی پاریس

کریستینا دو پیزان، نویسنده، پس از مرگ همسرش، مجبور می شود به عنوان منشی در بازارهای پاریس کار کند تا از خانواده اش حمایت کند. زندگی در پاریس قرن چهاردهم دشوار است، و حتی برای یک بیوه که مصمم به ازدواج مجدد نیست و استعدادش در نوشتن نهفته است، دشوارتر است. مادر کریستینا که مصمم است برای او شوهر پیدا کند، نامزد جدیدی را به او معرفی می کند که بلافاصله توسط بیوه مغرور رد شده است. اما شوالیه تندخو او را می رباید و در قلعه خود محبوس می کند. کریستینا در طول اسارت خود با توماس راهبی که مایل به کمک به او است ملاقات خواهد کرد. توماس به لطف مهارت هایش در طراحی، به زودی شروع به همکاری با کریستینا به عنوان یک روشنگر برای دست نوشته هایی می کند که او کپی می کند. یک روز آنها با یک دست نوشته مرموز روبرو می شوند که مربوط به چندین مرگ مرموز است و آن را دنبال می کنند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Tras la muerte de su esposo, la escritora Cristina de Pizán se ve obligada a trabajar como escribana en los mercados de París para mantener a su familia. La vida es difícil en el París del siglo XIV, y más aún para una viuda decidida a no volverse a casar y cuyo talento se centra en la escritura. La madre de Cristina, empeñada en buscarle marido, le presenta a un nuevo candidato, inmediatamente rechazado por la orgullosa viuda. Pero el impetuoso caballero la secuestra y la mantiene encerrada en su castillo. Durante su cautiverio, Cristina conocerá a Thomas, un monje dispuesto a socorrerla. Gracias a su habilidad para los dibujos, Thomas pronto empieza a colaborar con Cristina como iluminador de los manuscritos que ella copia. Un día dan con un enigmático manuscrito, que está relacionado con varias muertes misteriosas y le siguen la pista.





نظرات کاربران