ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Learning Power: Organizing for Education And Justice (John Dewey Lecture)

دانلود کتاب قدرت یادگیری: سازماندهی برای آموزش و عدالت (سخنرانی جان دیویی)

Learning Power: Organizing for Education And Justice (John Dewey Lecture)

مشخصات کتاب

Learning Power: Organizing for Education And Justice (John Dewey Lecture)

ویرایش:  
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 0807747033, 9781423789215 
ناشر: Teachers College Pr 
سال نشر: 2006 
تعداد صفحات: 217 
زبان: English  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 31,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Learning Power: Organizing for Education And Justice (John Dewey Lecture) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب قدرت یادگیری: سازماندهی برای آموزش و عدالت (سخنرانی جان دیویی) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب قدرت یادگیری: سازماندهی برای آموزش و عدالت (سخنرانی جان دیویی)

در شهرهای سراسر کشور، والدین آفریقایی-آمریکایی کم درآمد و لاتین تبار امیدوارند که تحصیل فرزندانشان زندگی بهتری را به ارمغان بیاورد. اما مدارس آن‌ها معمولاً شلوغ، مجهز و به طرز شرم‌آوری با کمبود کارکنان هستند. تا زمانی که اوضاع به طور چشمگیری تغییر نکند، بیش از نیمی از دانشجویان هرگز فارغ التحصیل نخواهند شد و بسیاری از آنها با یک زندگی کار با دستمزد فقر مواجه خواهند شد. قدرت یادگیری یک رویکرد رادیکال به اصلاح مدرسه را مستند می کند که شامل موارد زیر است: فعالیت عمومی مردمی که از طریق تحقیقات اجتماعی به عنوان بهترین راه برای تحقق وعده براون در مقابل شورای آموزش مبنی بر "آموزش با شرایط برابر" اطلاع رسانی می شود. جوانان فعال، معلمان، والدین و سازمان های اجتماعی که برای بهبود مدارس در فقیرترین محله های کشور ما تلاش می کنند. صداها، تصاویر و اقدامات افرادی که برای مبارزه برای مدارس بهتر سازماندهی می کنند. و نقدی همه جانبه از منطق حاکم بر آموزش آمریکایی و منطق جایگزین مبتنی بر عدالت و دموکراسی مشارکتی. در اینجا بهترین استدلال ها علیه کسانی که می خواهند از مدارس دولتی در آمریکا دست بکشند وجود دارد. قدرت یادگیری را بخوانید تا مثال‌های واضحی از این که چگونه افراد عادی می‌توانند از طریق سازماندهی و نقد اجتماعی خود بر تحصیل تأثیر بگذارند، بخوانید.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In cities across the nation, low-income African American and Latino parents hope that their children's education will bring a better life. But their schools, typically, are overcrowded, ill equipped, and shamefully under-staffed. Unless things change dramatically, more than half the students will never graduate and many will face a life of poverty-wage work. Learning Power documents a radical approach to school reform that includes: grassroots public activism informed by social inquiry as the best way to realize Brown v. Board of Education's promise of "education on equal terms"; activist young people, teachers, parents, and community organizations working to improve schools in our nation's poorest neighborhoods; the voices, images, and actions of people who are organizing to fight for better schools; and a comprehensive critique of the prevailing logic of American schooling and an alternative logic based on justice and participatory democracy. Here are the best arguments against those who want to give up on public schools in America. Read Learning Power for clear examples of how ordinary people can influence schooling through their organizing and social critique.





نظرات کاربران