ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Strong States, Weak Schools: The Benefits and Dilemmas of Centralized Accountability

دانلود کتاب کشورهای قوی، مدارس ضعیف: مزایا و معضلات پاسخگویی متمرکز

Strong States, Weak Schools: The Benefits and Dilemmas of Centralized Accountability

مشخصات کتاب

Strong States, Weak Schools: The Benefits and Dilemmas of Centralized Accountability

ویرایش:  
نویسندگان: , ,   
سری: Research in Sociology of Education, Vol. 16 
ISBN (شابک) : 1846639107, 9781846639104 
ناشر: Emerald Group Publishing 
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 241 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 47,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 4


در صورت تبدیل فایل کتاب Strong States, Weak Schools: The Benefits and Dilemmas of Centralized Accountability به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب کشورهای قوی، مدارس ضعیف: مزایا و معضلات پاسخگویی متمرکز نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی



فهرست مطالب

Research in sociology of education......Page 1
sdarticle_001.pdf......Page 2
sdarticle_002.pdf......Page 3
Acknowledgments......Page 4
Overview: Liberal learning in centralizing states......Page 5
The political imperative of performance......Page 6
Centralizing rules to spark local motivation?......Page 8
Taking stock: The dilemmas and local effects of accountability......Page 10
Recrafting the Institution: Power, Capacity, and Pedagogy......Page 13
The End of Loosely Coupled Schools?......Page 14
Delicate Theory Meets the Bureaucratic State......Page 16
Teachers and principals respond: Organization of the book......Page 18
Liberal Learning in Centralized States......Page 19
Fading Empirical Effects from Top-Down Accountability?......Page 21
Altered States: Tightening Social Relations Inside Classrooms......Page 22
The Next Act: Keep the Faith or Recraft Accountability Policy?......Page 23
Illuminating Action across Organizational Levels......Page 24
Seven New Studies: How Educators Adapt to Accountability Demands......Page 25
After the Faithful Romance with Top-Down Accountability......Page 28
Acknowledgments......Page 30
References......Page 31
Accountability and teaching practices: School-level actions and teacher responses......Page 34
Perspectives on Organizational Reform......Page 36
Standards-Based Accountability in Theory......Page 37
Standards-Based Accountability in Practice......Page 39
Research questions......Page 41
Data and methods......Page 42
Surveys......Page 43
Analytic Approach......Page 44
Instructional Time......Page 45
Alignment with Curriculum and Student Assessments......Page 46
Instructional Practices Attributed to Testing......Page 48
Use of Achievement Data for Instructional Decision-Making......Page 50
Opinions About State Tests and Accountability Systems......Page 51
Consistency of Teacher Reports Within the Same Schools and Districts......Page 53
Relationships Among Responses to SBA at the School and Classroom Levels......Page 56
Principal Measures......Page 57
Teacher Measures......Page 58
Modeling Results......Page 59
Discussion......Page 63
Notes......Page 65
References......Page 66
Introduction......Page 70
The Role of the District......Page 72
Internal Accountability and Loose Coupling......Page 74
Loose Coupling and Policy Responses......Page 75
Research questions......Page 78
Sampling Strategy and Data......Page 79
Rating Schools and Districts......Page 80
Placing Districts on Axes......Page 82
State Accountability Context......Page 83
Evidence from Six Districts and Eight Schools......Page 84
Bay District......Page 85
Canyon District......Page 86
Eastwood District......Page 88
Redwood District......Page 89
Urban District......Page 91
Vine District......Page 92
Discussion......Page 93
Notes......Page 101
References......Page 102
Tightening the ship or slowly sinking? Reshaping teachers’ work conditions......Page 105
School structure and the aims of accountability......Page 107
Time......Page 109
Empowerment......Page 110
Survey data analysis: Teachers’ time and professional empowerment......Page 111
Time - Teacher Survey Results......Page 112
Qualitative Analysis: Teachers’ Experiences - Time and Empowerment Intertwined......Page 116
Time Use - Teacher Reports......Page 118
Empowerment - Teacher Reports......Page 122
Discussion......Page 125
Notes......Page 129
References......Page 131
Raising achievement or closing gaps? Identifying effective accountability tools......Page 134
Efficacious Organizations in Decentralized Environments......Page 136
Technical Efficacy in Centralizing Environments......Page 138
Analytic Priorities and School Sample......Page 139
Predicting Achievement Levels - District and School Practices......Page 141
Findings - Estimating Mean Achievement and Ethnic Gaps......Page 144
Discussion and policy implications......Page 152
References......Page 155
Introduction......Page 157
Background and history of exit exams......Page 159
Underlying policy assumptions of exit exams......Page 161
Existing research......Page 162
Methods and research questions......Page 163
Organizational Change: Marginal Changes, Ad Hoc Supports......Page 167
Level 1 Support: Before and After School Remediation......Page 168
Level 2 Support: Daytime Remediation......Page 169
Level 3 Support: Focus on Prevention and Support......Page 171
Instructional change: Narrowed curriculum for the lowest achieving students......Page 173
Reviews and Warm Ups for CAHSEE......Page 174
Tailored Curriculum to Tested Skills......Page 175
Reduced Focus on Literature......Page 176
Increased ‘‘Test Prep’’ Activities......Page 177
CAHSEE Remediation Classes......Page 178
The Relationship between Structural Support and Curricular Change......Page 179
Implications for Policy and Practice......Page 181
Acknowledgments......Page 183
References......Page 184
Appendix......Page 187
District capacity and accountability: professional development as reform tool......Page 189
Theoretical grounding......Page 190
Data Collection......Page 192
Data Analysis......Page 193
Human Capital: Establishing a Coherent Focus on Teaching and Learning......Page 194
District-Wide Professional Development......Page 195
Social Capital: Instituting the Coaching Model......Page 197
Building Trust......Page 199
Physical Capital: Forging Organizational Changes to Support the District’s Goals......Page 201
Discussion......Page 203
Notes......Page 205
References......Page 206
Exit exams and organizational change in a vocational high school......Page 208
Introduction......Page 209
Case study school......Page 210
Methodology......Page 212
Data Collection and Analysis......Page 214
One school’s story......Page 215
A focus on academic achievement......Page 217
Restructuring teaching time......Page 218
Curricular tensions, but apparent success......Page 219
Working against parallel reforms......Page 221
State support and resources......Page 223
Selectivity......Page 224
Students’ views......Page 225
Persisting inequalities......Page 226
Discussion - the dilemmas of high stakes testing......Page 227
Notes......Page 230
References......Page 231
About the authors......Page 234
sdarticle_013.pdf......Page 237




نظرات کاربران