ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Business of Bioscience: What goes into making a Biotechnology Product

دانلود کتاب کسب و کار علوم زیستی: آنچه در ساخت یک محصول بیوتکنولوژی انجام می شود

The Business of Bioscience: What goes into making a Biotechnology Product

مشخصات کتاب

The Business of Bioscience: What goes into making a Biotechnology Product

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1441900632, 9781441900630 
ناشر: Springer-Verlag New York 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 282 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 53,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب کسب و کار علوم زیستی: آنچه در ساخت یک محصول بیوتکنولوژی انجام می شود: فارماکولوژی/سم شناسی، بیوتکنولوژی، کارآفرینی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب The Business of Bioscience: What goes into making a Biotechnology Product به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب کسب و کار علوم زیستی: آنچه در ساخت یک محصول بیوتکنولوژی انجام می شود نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب کسب و کار علوم زیستی: آنچه در ساخت یک محصول بیوتکنولوژی انجام می شود



کسب و کار علوم زیستی:آنچه در ساخت یک محصول بیوتکنولوژی انجام می شود جنبه های منحصر به فرد و چالش برانگیز حوزه هیجان انگیز کسب و کار بیوتکنولوژی و نوآوری محصولات پزشکی را به طرز شگفت انگیزی توصیف می کند. . بیوتکنولوژی ادغام تجارت و علم است و بنابراین چالش های متفاوتی را نسبت به سایر صنایع ایجاد می کند. زمان‌های توسعه طولانی‌تر، توسعه محصول و آزمایش‌های بالینی پرهزینه، نیازمندی‌های استعداد منحصربه‌فرد، و یک محیط نظارتی در حال تغییر وجود دارد. در این کتاب پاسخ های عملی به این موارد خواهید یافت: چرا توسعه یک محصول بیوتکنولوژی اینقدر طول می کشد؟ چه چیزی در ساخت یک روش درمانی یا تشخیصی نقش دارد؟ چقدر پول برای توسعه یک ایده محصول از نیمکت تا کنار تخت لازم است؟ کارآفرینانی که این سازمان ها را رهبری می کنند چه ویژگی ها و پیشینه هایی دارند؟ چگونه می خواهید یک شرکت بیوتکنولوژی راه اندازی کنید؟ این کتاب حاوی انبوهی از بینش های فنی، تجاری و رهبری است که با نگاهی \"پشت صحنه\" به چالش های روزمره در توسعه محصولات بیوتکنولوژی منتقل شده است.

تجارت علوم زیستی به شیوه ای گام به گام بر اساس قوانین و خلاصه بهترین شیوه ها برای ایجاد و رشد یک شرکت بیوتکنولوژی موفق نوشته شده است. محتوا به گونه‌ای ارائه می‌شود که برای افراد مبتدی، از طریق مدیران مجرب بیوتکنولوژی یا داروسازی قابل اجرا باشد و همه مخاطبانی را که علاقه‌مند به این حوزه پویا هستند، مورد توجه قرار دهد. موضوعات اساسی با جزئیات آموزنده و جالبی مانند انتخاب نقاط عطف توسعه محصول و تأثیر آنها بر ارزش گذاری شرکت، انتخاب مدل کسب و کار شرکت و مدیریت ریسک، استخدام یک تیم رویایی بیوتکنولوژی، شرکت مجازی، فرآیند نظارتی برای شرکت پوشش داده شده است. تایید محصولات از طریق FDA، آزمایشات بالینی و اهداف و افزایش اشکال مختلف سرمایه. در این کتاب شما همچنین جنبه های عملی را یاد خواهید گرفت که می تواند تقریباً برای هر سازمانی اعمال شود. چنین موضوعاتی شامل توسعه فرهنگ شرکت و قدرت رقابتی پنهان آن است. رهبری و ارزش‌های اصلی - نه فقط برای مدیران، بلکه برای همه کارکنان؛ مراحل زندگی سازمانی یک شرکت، کی و چرا باید سبک مدیریت تغییر کند. این کتاب منبع فوق‌العاده‌ای برای دانشمندان، اساتید، محققان پزشکی، کارمندان صنعت داروسازی، متخصصان سرمایه‌گذاری خطرپذیر، تحلیلگران تحقیقات بیوتکنولوژی، افراد تجاری، دانشجویان MBA و کسانی است که کنجکاوی در مورد آنچه در توسعه یک محصول بیوتکنولوژی می‌رود دارند. برای اطلاعات بیشتر لطفاً از: www.businessofbioscience.com دیدن کنید.

درباره نویسنده:

دکتر شیماساکیبیش از 25 سال تجربه عملی در صنعت بیوتکنولوژی دارد و به عنوان یک کارآفرین سریالی سه شرکت بیوتکنولوژی را تأسیس کرد. او در این شرکت‌ها سمت‌های مختلفی از جمله مدیر برنامه‌ریزی پروژه، معاون اجرایی تحقیقات، معاون عملیات، مدیر ارشد عملیات و مدیر عامل را بر عهده داشته است. او چندین دور سرمایه جمع آوری کرده است، چه خصوصی و چه دولتی و در بسیاری از جنبه های یک استارت آپ بیوتکنولوژی مشارکت داشته است. او از نزدیک با چالش‌های توسعه محصول آشناست و آزمایش‌های بالینی بین‌المللی و فرآیندهای تأیید نظارتی را برای چندین محصول از طریق FDA رهبری کرد. او مخترع اختراعات متعددی برای کاربردهای تشخیصی و درمانی است. اشتیاق او ایجاد و رشد شرکت های بیوتکنولوژی است که بر توسعه محصولات نجات دهنده زندگی متمرکز هستند که به طور قابل توجهی بر سلامت و رفاه دیگران تأثیر می گذارد. او این کتاب را برای ارائه بینشی در مورد عملکرد درونی توسعه محصولات بیوتکنولوژی و تمرین راه اندازی و ایجاد یک تجارت بیوتکنولوژی نوشته است. آرزوهای او این است که تجربیات خود را در کسب و کار پویای علوم زیستی به اشتراک بگذارد تا به دیگران کمک کند خرد به دست آورند تا بتوانند خطرات مرتبط با ایجاد یک شرکت بیوتکنولوژی را بهتر مدیریت کنند. دکتر شیماساکی مدرک کارشناسی خود را دریافت کرد. در بیوشیمی از دانشگاه کالیفرنیا در دیویس و دکترای او. در بیولوژی مولکولی و بیوتکنولوژی از دانشگاه تولسا و کارشناسی ارشد او از دانشکده بازرگانی کلوگ دانشگاه نورث وسترن.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The Business of Bioscience:What goes into making a Biotechnology Product captivatingly describes the unique and challenging facets within the exciting field of biotechnology business and medical product innovation. Biotechnology is the melding of business and science and, therefore, creates different challenges than those faced by other industries. There are longer development times, costly product development and clinical trials, unique talent requirements, and a changing regulatory environment. In this book you will find practical answers to: Why does it take so long to develop a biotechnology product? What is involved in making a therapeutic or diagnostic? How much money is needed to develop a product idea from bench to bedside? What are the characteristics and backgrounds of entrepreneurs who lead these organizations? How do you go about starting a biotechnology company? This book contains a wealth of technical, business and leadership insights conveyed with a "behind the scenes" look into the everyday challenges in biotechnology product development.

The Business of Bioscience is written in a step-wise fashion building upon precepts and summarizing best practices for establishing and growing a successful biotechnology company. Content is presented in a way that is applicable to the novice, through to the experienced biotech or pharmaceutical executive and will interest all audiences having an interest in this dynamic field. Fundamental topics are covered in informative and interesting detail such as the selection of product development milestones and their impact on the valuation of the company, choosing a company business model and managing risk, hiring a biotech dream team, the virtual company, the regulatory process for approving products through the FDA, clinical trials and objectives and raising multiple forms of capital. Within this book you will also learn practical aspects that can be applied to virtually any organization. Such topics include developing a company culture and its hidden competitive strength; leadership and core values – not just for managers but for all employees; the organizational life stages of a company, when and why management style needs to change. This book is a tremendous resource for scientists, professors, medical researchers, pharmaceutical industry employees, venture capital professionals, biotechnology research analysts, business persons, MBA students and those who have a curiosity about what goes into the development of a biotechnology product. For more information please visit: www.businessofbioscience.com.

About the Author:

Dr. Shimasaki has over 25 years of practical experience in the biotechnology industry and as a serial entrepreneur co-founded three biotech companies. Within these companies he has held a variety of positions, including Director of Project Planning, Executive VP of Research, VP of Operations, Chief Operating Officer, and CEO. He has raised multiple rounds of capital, both private and public and has been involved in most every facet of a biotech start-up. He is intimately familiar with the challenges of product development, and led international clinical testing and regulatory approval processes for multiple products through the FDA. He is an inventor of numerous patents for both diagnostic and therapeutic applications. His passion is for the establishment and growth of biotechnology companies focused on developing life-saving products that significantly impact the health and well being of others. He has written this book to provide insight into the inner workings of biotech product development and the practice of starting and building a biotech business. His desires is to share his experiences in the dynamic business of bioscience to help others gain wisdom so they can better manage the risks associated in building a biotechnology company. Dr. Shimasaki received his B.S. in Biochemistry from the University of California at Davis and his Ph.D. in Molecular Biology and Biotechnology from the University of Tulsa and his M.B.A. from Northwestern University’s Kellogg School of Business.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xxiv
Introduction....Pages 1-7
What Makes a Biotech Entrepreneur?....Pages 9-26
Start with the Idea: Licensing and Protecting Core Assets....Pages 27-41
Significance of the Right Business Model and Managing Risk....Pages 43-52
Legally Establishing the Company....Pages 53-71
The Product Development Pathway: Charting the Right Course....Pages 73-93
Developing a Marketing Strategy....Pages 95-116
Financing Your Company – Part 1: Raising Money, Capital Needs, and Funding Sources....Pages 117-145
Financing the Company – Part 2: Funding Stages, Valuation, and Funding Tools....Pages 147-170
Corporate Culture and Core Values in a Biotech Company....Pages 171-178
Hiring a Biotech Dream Team....Pages 179-195
Strategic Alliances and Corporate Partnerships....Pages 197-204
The Regulatory Process for Biotech Products....Pages 205-221
Company Life Stages and Changing Management Styles....Pages 223-232
When Do You Call it Quits?....Pages 233-238
Conclusions and Serendipity....Pages 239-242
Practical Help: How to get Started?....Pages 243-247
Back Matter....Pages 249-269




نظرات کاربران