دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1 نویسندگان: Kerry Patterson, Joseph Grenny, David Maxfield, Ron McMillan, Al Switzler سری: ISBN (شابک) : 007148499X, 9780071592451 ناشر: McGraw-Hill سال نشر: 2007 تعداد صفحات: 313 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 3 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Influencer: The Power to Change Anything به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب اینفلوئنسر: قدرت تغییر هر چیزی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
اینفلوئنسر به دیگران انگیزه می دهد تا تغییر کنند. اینفلوئنسر رفتارهای بد را با مهارت های جدید و قدرتمند جایگزین می کند. یک اینفلوئنسر باعث می شود همه چیز اتفاق بیفتد. این چیزی است که برای تأثیرگذار بودن لازم است. چه مدیر عامل باشید، چه والدین، یا صرفاً فردی که میخواهد تغییری ایجاد کند، احتمالاً آرزو میکنید که ای کاش تأثیر بیشتری بر افراد زندگیتان داشتید. اما بسیاری از ما از تلاش برای ایجاد تغییر دست می کشیم زیرا معتقدیم که بسیار دشوار است، اگر نگوییم غیرممکن است. زمانی که باید ابزارها و تکنیک های تاثیرگذارترین افراد جهان را یاد بگیریم، استراتژی های مقابله ای پیچیده ای را توسعه می دهیم. اما این در حال تغییر است. از میان نویسندگان پرفروشی که به دنیا یاد دادند چگونه مکالمات حیاتی داشته باشند، اینفلوئنسر، کتابی تامل برانگیز است که بینشهای قابل توجه دانشمندان علوم رفتاری و رهبران کسبوکار را با داستانهای شگفتانگیز تأثیرگذاران قدرتمند از تمام طبقات زندگی ترکیب میکند. به شما آموزش داده خواهد شد که هر مرحله از فرآیند تأثیرگذاری، از جمله استراتژیهای قوی برای اجتنابناپذیر کردن تغییر در زندگی شخصی، کسبوکار و دنیایتان. شما یاد خواهید گرفت که چگونه: تعداد انگشت شماری از رفتارهای اهرمی بالا را که منجر به تغییر سریع و عمیق می شود، شناسایی کنید. استراتژی هایی را برای تغییر افکار و اعمال اعمال کنید. مارشال شش منبع نفوذ برای اجتناب ناپذیر کردن تغییر. اینفلوئنسر شما را به سفری جذاب از سانفرانسیسکو به تایلند می برد، جایی که خواهید دید که چگونه افراد به ظاهر «بی اهمیت» در حل مشکلاتی که دیگران غیرممکن می پندارند، پیشرفت های فوق العاده قابل توجهی انجام می دهند. شما خواهید آموخت که چگونه افراد باهوش تغییر را نه تنها دست یافتنی و پایدار، بلکه اجتناب ناپذیر می کنند. متوجه خواهید شد که چرا برخی از مدیران بارها و بارها و به طور قابل توجهی بهره وری را افزایش داده اند، در حالی که برخی دیگر به شدت شکست خورده اند. مهم نیست که چه کسی هستید یا چه کاری انجام می دهید، هرگز مجموعه ای از اصول و مهارت های ارزشمندتر یا مهم تر را یاد نخواهید گرفت. هنگامی که از قدرت نفوذ استفاده کردید، میتوانید به دیگران کمک کنید تا هوشمندتر کار کنند، سریعتر رشد کنند، زندگی کنند، ظاهر و احساس بهتری داشته باشند، حتی زندگیها را نجات دهید. آسمان برای یک اینفلوئنسر حد است. آیا شما یک اینفلوئنسر هستید؟ لازم نیست مدیر باشید تا متوجه شوید که هیچ کس دوست ندارد به او گفته شود چه کاری انجام دهد. با این حال، سخنرانی ها هنوز راه اصلی ما برای ترغیب مردم به تغییر رفتارشان است. خوشبختانه، دانشگاهیان یادگیری اجتماعی چندین دهه است که به مطالعه جایگزینها میپردازند. پترسون و مشاوران همکارش اکنون یافتههای خود را در این کتاب جذاب و پر مثال جمعآوری کردهاند. پیام کلیدی به سختی جدید است، اما پیچیدهتر شده است: مدیران باید از مسیر خارج شوند و فرآیند تغییر را برای کارکنان تسهیل کنند، نه مدیریت کنند. آنها میتوانند این کار را با ارائه تجربیات جانشین، محیطهای بازسازیشده، فشار همسالان و آزمایشهای مکرر انجام دهند که همگی به گونهای تنظیم شدهاند که مردم این تغییر را بهعنوان واقعی برای خود بپذیرند، نه تحمیل شده توسط یک خارجی. تنها داستانهای موفقیت سازمانهایی وجود دارند که مدیران را متقاعد میکنند تا عادتهای کنترلی خود را کنار بگذارند و صرفاً تسهیلکننده باشند.» - جان تی.
An influencer motivates others to change. An influencer replaces bad behaviors with powerful new skills. An influencer makes things happen. This is what it takes to be an influencer. Whether you're a CEO, a parent, or merely a person who wants to make a difference, you probably wish you had more influence with the people in your life. But most of us stop trying to make change happen because we believe it is too difficult, if not impossible. We develop complicated coping strategies when we should be learning the tools and techniques of the world's most influential people. But this is about to change. From the bestselling authors who taught the world how to have Crucial Conversations comes Influencer, a thought-provoking book that combines the remarkable insights of behavioral scientists and business leaders with the astonishing stories of high-powered influencers from all walks of life. You'll be taught each and every step of the influence process-including robust strategies for making change inevitable in your personal life, your business, and your world. You'll learn how to: Identify a handful of high-leverage behaviors that lead to rapid and profound change. Apply strategies for changing both thoughts and actions. Marshall six sources of influence to make change inevitable. Influencer takes you on a fascinating journey from San Francisco to Thailand where you'll see how seemingly “insignificant” people are making incredibly significant improvements in solving problems others would think impossible. You'll learn how savvy folks make change not only achievable and sustainable, but inevitable. You'll discover why some managers have increased productivity repeatedly and significantly-while others have failed miserably. No matter who you are, or what you do, you'll never learn a more valuable or important set of principles and skills. Once you tap into the power of influence, you can reach out and help others work smarter, grow faster, live, look, and feel better, even save lives. The sky is the limit…for an Influencer. Are you an Influencer ? ”You don't have to be a manager to realize that no one likes being told what to do. Yet lectures are still the main way we try to get people to change their behavior. Fortunately, social learning academics have been studying alternatives for decades. Patterson and his fellow consultants have now collected their findings in this engaging, example-rich book. The key message is hardly new, but it has gotten more sophisticated: Managers need to get out of the way and facilitate, not manage, the process of change for employees. They can do this by offering vicarious experiences, restructured environments, peer pressure, and frequent tests-all geared so that people embrace the change as authentic to them, not imposed by an outsider. Missing are only success stories of organizations that persuaded managers to drop their controlling habits and choose to be mere facilitators.”-John T. Landry, Harvard Business Review