ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Engaging Children in Family Therapy: Creative Approaches to Integrating Theory and Research

دانلود کتاب مشارکت دادن کودکان در خانواده درمانی: رویکردهای خلاقانه برای ادغام نظریه و تحقیق

Engaging Children in Family Therapy: Creative Approaches to Integrating Theory and Research

مشخصات کتاب

Engaging Children in Family Therapy: Creative Approaches to Integrating Theory and Research

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0415949815, 9780203955802 
ناشر: Routledge 
سال نشر: 2006 
تعداد صفحات: 304 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 44,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Engaging Children in Family Therapy: Creative Approaches to Integrating Theory and Research به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مشارکت دادن کودکان در خانواده درمانی: رویکردهای خلاقانه برای ادغام نظریه و تحقیق نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مشارکت دادن کودکان در خانواده درمانی: رویکردهای خلاقانه برای ادغام نظریه و تحقیق

یک سوال رایج در جلسه اولیه یک خانواده درمانگر و یک مشتری جدید اغلب این است که آیا کودک یا کودکان را در جلسات مشاوره قرار دهید یا خیر. گنجاندن کودک در فرآیند خانواده درمانی اغلب پویایی بین مراجع و درمانگر - و بین خود مراجع - را در چارچوب جلسات مشاوره تغییر می دهد. و با این حال، اگرچه این یک تجربه رایج است، بسیاری از مشاوران و خانواده‌درمانگرها به اندازه کافی مجهز نیستند تا به والدین در مورد اینکه آیا کودک را در جلسات درمانی قرار دهند یا خیر، راهنمایی کنند. هنگامی که کودک در جلسه مشاوره ظاهر می شود، درمانگر با چالش های ذاتی مراقبت از کودک، علاوه بر نگرانی های فراوان به دلیل شرایط منحصر به فرد درمان ساختاریافته، مواجه می شود. مشاوره با کودک در چارچوب جلسه خانواده درمانی مهارت خاصی است که به آن توجهی که شایسته آن است نشده است. این کتاب به عنوان یک راهنما برای مشاوران تازه کار و با تجربه و خانواده درمانگران در نظر گرفته شده است، که طیف گسترده ای از موضوعات را پوشش می دهد و حجم وسیعی از اطلاعات را در مورد چگونگی مشاوره موثر کودکان و خانواده های آنها ارائه می دهد. این شامل تحقیقات اخیر در تعدادی از موضوعات از جمله کار با کودکان در زمینه خانوادگی، محرومیت کودکان از مشاوره، و روش ها و رویکردهای آموزشی مشاور، اثربخشی بازی درمانی فرزندخواندگی، اثرات طلاق بر کودکان، و ADHD است. بحث نظری در مورد رویکردهای خانواده درمانی مختلف از جمله بازی درمانی خانواده و بازی درمانی فرزندخواندگی انجام می شود. محور اصلی متن، مصاحبه با رهبران این حوزه، از جمله سالوادور مینوچین، الیانا گیل، رایز ونفلیت و لی شیلتز است. فصلی که به مسائل اخلاقی و حقوقی در کار با کودکان در مشاوره خانواده اختصاص دارد، نمای کلی بسیار ضروری از این موضوع اغلب نادیده گرفته شده را ارائه می دهد. فصل‌ها شامل بحث در مورد مهارت‌های خاص مربوط به مشاوره کودک در زمینه خانواده، طرح‌ها و مثال‌های موردی، نکات عملی برای مشاور، و جزوه‌هایی برای والدین است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

A common question at the initial meeting of a family therapist and a new client(s) is often whether or not to include a child or children in the counseling sessions. The inclusion of a child in the family therapy process often changes the dynamic between client and therapist -- and between the clients themselves -- within the context of the counseling sessions. And yet, although this is such a common experience, many counselors and family therapists are not adequately equipped to advise parents on whether to include a child in therapy sessions. Once the child does make an appearance in the counseling session, the therapist is faced with the challenges inherent in caring for a child, in addition to many concerns due to the unique circumstance of the structured therapy. Counseling a child in the context of a family therapy session is a specific skill that has not received the attention that it deserves. This book is intended as a guide for both novice and experienced counselors and family therapists, covering a wide range of topics and offering a large body of information on how to effectively counsel children and their families. It includes recent research on a number of topics including working with children in a family context, the exclusion of children from counseling, and counselor training methods and approaches, the effectiveness of filial play therapy, the effects of divorce on children, and ADHD. Theoretical discussion is given to different family therapy approaches including family play therapy and filial play therapy. Central to the text are interviews with leaders in the field, including Salvador Minuchin, Eliana Gil, Rise VanFleet and Lee Shilts. A chapter devoted to ethical and legal issues in working with children in family counseling provides a much-needed overview of this often overlooked topic. Chapters include discussion of specific skills relevant to child counseling in the family context, case vignettes and examples, practical tips for the counselor, and handouts for parents.





نظرات کاربران