دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Kimberly A. Redding
سری:
ISBN (شابک) : 027597961X, 9780313073120
ناشر: Praeger
سال نشر: 2004
تعداد صفحات: 210
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 1 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Growing Up in Hitler's Shadow: Remembering Youth in Postwar Berlin به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب بزرگ شدن در سایه هیتلر: به یاد آوردن جوانی در برلین پس از جنگ نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این مطالعه با تکیه بر روایتهای شفاهی و منابع آرشیوی جمعآوریشده در برلین، به بررسی این موضوع میپردازد که چگونه حدود 35 برلینی، خاطرات شخصی، گذشته تقسیمشده شهر خود و میراث پیچیده تاریخی ملت خود را در روایتهای زندگی منسجم و هویتهای جمعی بافتهاند. ردینگ استدلال می کند که تجربه روزانه در طول سال های پایانی جنگ جهانی دوم به طور ناخواسته جوانان آلمانی را برای شکست و اشغال آماده می کند. در حالی که مقامات پس از جنگ از بیتفاوتی ظاهری جوانان ابراز تاسف میکردند، برلینیهای جوان در واقع درسهای عملگرایی و اتکا به خود را به کار میگرفتند که جامعه ناسیونال سوسیالیستی در سالهای 1944 و 1945 فروپاشید. اگرچه نیروهای سیاسی رقیب برای بسیج مجدد جوانان آلمانی تلاش کردند، برلینیهای جوان از مزایای بیثباتشده اجتماعی پلیس استفاده کردند. ساختارهایی در شهر جنگزدهشان برای ادعای خودمختاری و پیگیری ابتکارات شخصی. روایتهای گذشتهنگر آنها تلاشهای خلاقانهای را برای ادعای لذتهای عادی جوانان مدرن در میان آوار نشان میدهد. این گزارشها همچنین نشان میدهند که چگونه ایدئولوژیها و وفاداریهای جنگ سرد، خاطرات زندگی روزمره در برلین تحت اشغال متفقین را بهوجود آوردهاند. در یک مفهوم گسترده تر، این مطالعه نور جدیدی بر تجربیات جمعی، خاطرات، و برداشت از خود نسلی از آلمانی ها می اندازد که در جهانی تعریف شده توسط جنگ جهانی دوم و اشغال متفقین بزرگ شدند و جامعه ویران خود را تحت پارامترهای جنگ سرد بازسازی کردند. و در نهایت برای اتحاد دو کشور جانشین مذاکره کرد.
Drawing on oral narratives and archival sources gathered in Berlin, this study explores how some 35 Berliners have woven personal memories, their city's divided past, and their nation's complex historical legacy into cohesive life narratives and collective identities. Redding argues that daily experience during the final years of World War II inadvertently prepared German youth for defeat and occupation. While postwar officials lamented youth's apparent apathy, young Berliners were in fact applying lessons in pragmatism and self-reliance learned as National Socialist society crumbled in 1944 and 1945. Although competing political forces strove to rapidly remobilize German youth, young Berliners took advantage of destabilized sociopolitical structures in their war-torn city to assert autonomy and pursue personal initiatives.Their retrospective narratives reveal creative efforts to claim for themselves the normal pleasures of modern youth in the midst of rubble. These accounts also demonstrate how Cold War ideologies and loyalties have informed memories of daily life in Allied occupied Berlin. In a broader sense, the study sheds new light on the collective experiences, memories, and self-perceptions of a generation of Germans who grew up in a world defined by World War II and Allied occupation, rebuilt their devastated society under Cold War parameters, and eventually negotiated the unification of the two successor states.
Preface......Page 10
Abbreviations......Page 14
1. Being Young in Hitler\'s Germany......Page 16
2. From wir to ich: Roots of Postwar Initiatives......Page 38
Interlude I. Depraved Girls......Page 68
3. The Hunger Years......Page 80
Interlude II. Young Criminals......Page 114
4. Normalizing Abnormalcy......Page 124
Interlude III. Bordercrossers......Page 154
5. Difficult Passages......Page 166
Selected Bibliography......Page 190
Index......Page 202