ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Die Juden. Ein Lustspiel in einem Aufzuge. Verfertigt im Jahre 1749

دانلود کتاب یهودیان. کمدی در یک پرده. در سال 1749 ساخته شد

Die Juden. Ein Lustspiel in einem Aufzuge. Verfertigt im Jahre 1749

مشخصات کتاب

Die Juden. Ein Lustspiel in einem Aufzuge. Verfertigt im Jahre 1749

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 315007679X, 9783150076798 
ناشر: Philipp Reclam Jun Verlag GmbH 
سال نشر: 1981 
تعداد صفحات: 45 
زبان: German  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 6 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 47,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 20


در صورت تبدیل فایل کتاب Die Juden. Ein Lustspiel in einem Aufzuge. Verfertigt im Jahre 1749 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب یهودیان. کمدی در یک پرده. در سال 1749 ساخته شد نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب یهودیان. کمدی در یک پرده. در سال 1749 ساخته شد

کمدی در یک عمل، Die Juden، که در سال 1749 نمایش داده شد و در سال 1754 منتشر شد، یکی از کارهای اولیه گوتولد افرایم لسینگ است. داستان درباره یک بارون ضد یهودی است که مورد حمله دزدانی قرار می گیرد که در لباس یهودی ظاهر شده اند، اما توسط یک مسافر نجات می یابد. او از سر سپاس به مسافر قول دست دخترش را می دهد. هنگامی که دومی ادعا می کند که یهودی است، تعصبات ضد یهودی بارون که به طور جهانی بیان می شود به پوچی تقلیل می یابد. لسینگ که با ظلم و ستم بر یهودیان و اقلیت یهودی در کشور دست و پنجه نرم کرده بود، اولین یهودی را که به شکل مثبت به تصویر کشیده شده بود را با چهره مسافر به صحنه آلمان آورد - تا آن زمان یهودیان فقط به عنوان شرور یا مغازه داران معامله گر دیده می شدند. روی صحنه های تئاتر متن با املای جدید - همراه با یادداشت ها، اسنادی در مورد منشأ و تأثیر، ارجاع به ادبیات و سخنی از ویلهلم گروس.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Das 1749 uraufgeführte und 1754 erschienene "Lustspiel in einem Aufzuge", 'Die Juden', gehört zu den frühen Werken Gotthold Ephraim Lessings. Es handelt von einem judenfeindlichen Baron, der von Räubern, die sich zur Tarnung als Juden verkleidet haben, überfallen, aber von einem Reisenden gerettet wird. Aus Dankbarkeit verspricht er dem Reisenden die Hand seiner Tochter. Als dieser bekennt, Jude zu sein, werden die allseits geäußerten antisemitischen Vorurteile des Barons ad absurdum geführt. Lessing, der sich mit der Unterdrückung des jüdischen Volkes und der jüdischen Minderheit im Lande auseinandergesetzt hatte, brachte mit der Figur des Reisenden den ersten positiv gezeichneten Juden auf eine deutsche Bühne - bis dahin waren Juden nur als Schurken oder schachernde Krämer auf den Theaterbühnen zu sehen. Text in neuer Rechtschreibung. - Mit Anmerkungen, Dokumenten zur Entstehung und Wirkung, Literaturhinweisen sowie einem Nachwort von Wilhelm Grosse.





نظرات کاربران