ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Learning Annex Presents Making Money in Real Estate: A Smarter Approach to Real Estate Investing

دانلود کتاب ضمیمه یادگیری کسب درآمد در املاک و مستغلات را ارائه می دهد: رویکردی هوشمندانه برای سرمایه گذاری در املاک

The Learning Annex Presents Making Money in Real Estate: A Smarter Approach to Real Estate Investing

مشخصات کتاب

The Learning Annex Presents Making Money in Real Estate: A Smarter Approach to Real Estate Investing

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 047169746X, 9780471713081 
ناشر: Wiley 
سال نشر: 2004 
تعداد صفحات: 268 
زبان: English  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 912 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 38,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 21


در صورت تبدیل فایل کتاب The Learning Annex Presents Making Money in Real Estate: A Smarter Approach to Real Estate Investing به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ضمیمه یادگیری کسب درآمد در املاک و مستغلات را ارائه می دهد: رویکردی هوشمندانه برای سرمایه گذاری در املاک نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ضمیمه یادگیری کسب درآمد در املاک و مستغلات را ارائه می دهد: رویکردی هوشمندانه برای سرمایه گذاری در املاک

از آنجایی که خانه ها همچنان با نرخ های مطلوب افزایش می یابند، سرمایه گذاران بیشتری به املاک و مستغلات به عنوان یک جایگزین سرمایه گذاری مطمئن نگاه می کنند. چگونه اطلاعات متخصص و قابل اعتمادی در مورد نفوذ به این بازار پر رونق و سود بردن از آن پیدا می کنید؟ جلوترش رو نگاه نکن. ضمیمه یادگیری، کسب درآمد در املاک و مستغلات را ارائه می دهد، تمام نکات ویژه از سمینار موفقیت آمیز ضمیمه یادگیری رابرت شمین را در یک کتاب آسان برای دنبال کردن، حاوی توصیه هایی در مورد: یافتن بهترین فرصت های سرمایه گذاری، شناسایی مستاجران واجد شرایط، انتخاب بیمه، بهبود جریان نقدی جمع آوری می کند. و از چه دام هایی باید اجتناب کرد. این راهنمای ضروری پر از نوارهای کناری و سایر ویژگی‌های خاص، تجربه سمینار معتبر را دوباره ایجاد می‌کند و ابزارهایی را که برای تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق املاک و مستغلات نیاز دارید، در یک مطالعه به شما می‌دهد!


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

As homes continue to appreciate at favorable rates, more and more investors are viewing real estate as a safe investment alternative. How do you find expert, reliable information on breaking into—and profiting—from this booming market? Look no further. The Learning Annex Presents Making Money in Real Estate packs all the special tips from Robert Shemin’s successful Learning Annex seminar into one easy-to-follow book, featuring advice on: finding the best investment opportunities, identifying qualified tenants, selecting insurance, improving cash flow, and what pitfalls to avoid. Full of sidebars and other special features, this indispensable guide re-creates the authentic seminar experience giving you the tools you need to become a successful real estate entrepreneur—all in a single reading!





نظرات کاربران