ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Effektivität von Ausgestaltungsformen des Product Placement

دانلود کتاب اثربخشی فرم های طراحی قرار دادن محصول

Effektivität von Ausgestaltungsformen des Product Placement

مشخصات کتاب

Effektivität von Ausgestaltungsformen des Product Placement

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 3835007874, 9783835007871 
ناشر:  
سال نشر:  
تعداد صفحات: 193 
زبان: German  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 975 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 30,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Effektivität von Ausgestaltungsformen des Product Placement به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب اثربخشی فرم های طراحی قرار دادن محصول نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب اثربخشی فرم های طراحی قرار دادن محصول

پاسکال شوماخر تأثیر قرار دادن محصول در برنامه‌های تلویزیونی را بر پردازش آگاهانه و ناخودآگاه دریافت‌کنندگان تحلیل می‌کند. او با کمک آزمایش‌ها بررسی می‌کند که چگونه مکان‌های محصول در حافظه ذخیره می‌شوند و چگونه بر نگرش گیرندگان نسبت به برندها تأثیر می‌گذارند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Pascal Schumacher analysiert den Einfluss von Product Placements in Fernsehsendungen auf die bewusste und unbewusste Verarbeitung von Informationen bei Rezipienten. Mit Hilfe von Experimenten untersucht er, wie Product Placements im Gedächtnis gespeichert werden und die Einstellung der Rezipienten gegenüber Marken beeinflussen.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XIX
Einleitung....Pages 1-7
Konzept des Product Placement....Pages 8-42
Kontroverse, rechtliche Grundlagen und Marktstruktur....Pages 43-55
Theoretische Grundlagen zur Wirkung von Product Placement auf Rezipienten....Pages 56-78
Wissenschaftliche Fragestellungen zur Gestaltung von Placement-Massnahmen sowie Generierung forschungsleitender Hypothesen....Pages 79-95
Empirisches Untersuchungsdesign....Pages 96-110
Untersuchungsmodell und Ergebnisse....Pages 111-141
Zusammenfassung und Ausblick....Pages 142-155
Back Matter....Pages 157-181




نظرات کاربران