ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب From Action to Cognition

دانلود کتاب از عمل تا شناخت

From Action to Cognition

مشخصات کتاب

From Action to Cognition

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Progress in Brain Research 164 
ISBN (شابک) : 9780080553436, 0444530169 
ناشر: Elsevier Science 
سال نشر: 2007 
تعداد صفحات: 467 
زبان: English  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 11 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 47,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب From Action to Cognition به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب از عمل تا شناخت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب از عمل تا شناخت

شواهد گسترده نوروفیزیولوژیک و عصب روانشناختی نشان می دهد که ادراک، عمل و شناخت ارتباط نزدیکی در مغز دارند و به موازات یکدیگر رشد می کنند. بنابراین، ادراک، شناخت و عملکرد اجتماعی همه در کنش های کودک لنگر انداخته اند. اعمال، انگیزه ها، مشکلاتی که باید حل شوند و محدودیت ها و امکانات بدن و سیستم حسی-حرکتی کودک را منعکس می کند. مغز در حال رشد تجربیاتی را انباشته می کند که به دانش مورد استفاده در برنامه ریزی اقدامات آینده تبدیل می شود. چنین دانشی در دسترس است، زیرا رویدادها توسط قوانین و مقررات اداره می شوند. جلد حاضر همه این جنبه‌ها را در مورد چگونگی ارتباط عمل و شناخت در توسعه مورد بحث قرار می‌دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Extensive neurophysiological and neuropsychological evidence show that perception, action, and cognition are closely related in the brain and develop in parallel to one another. Thus, perception, cognition, and social functioning are all anchored in the actions of the child. Actions reflect the motives, the problems to be solved, and the constraints and possibilities of the child's body and sensory-motor system. The developing brain accumulates experiences which it translates into knowledge used in planning future actions. Such knowledge is available because events are governed by rules and regularities. The present volume discusses all these aspects of how action and cognition are related in development.



فهرست مطالب

Content: 
Contributors
Pages v-vii

Preface
Page ix

Acknowledgment
Page xi

Unaltered development of the archi- and neocortex in prematurely born infants: genetic control dominates in proliferation, differentiation and maturation of cortical neurons Review Article
Pages 3-22
Hajnalka Ábrahám, Béla Veszprémi, Éva Gömöri, Krisztina Kovács, András Kravják, László Seress

Subcortical regulation of cortical development: some effects of early, selective deprivations Review Article
Pages 23-37
Giorgio M. Innocenti

The mirror-neurons system: data and models Review Article
Pages 39-59
Laila Craighero, Giorgio Metta, Giulio Sandini, Luciano Fadiga

Apraxia: a review Review Article
Pages 61-83
Biljana Petreska, Michela Adriani, Olaf Blanke, Aude G. Billard

Effects of early visual deprivation on perceptual and cognitive development Review Article
Pages 87-104
Daphne Maurer, Catherine J. Mondloch, Terri L. Lewis

Visual tracking and its relationship to cortical development Review Article
Pages 105-122
Kerstin Rosander

Visual and visuocognitive development in children born very prematurely Review Article
Pages 123-149
Janette Atkinson, Oliver Braddick

Development of brain mechanisms for visual global processing and object segmentation Review Article
Pages 151-168
Oliver Braddick, Janette Atkinson

How face specialization emerges in the first months of life Review Article
Pages 169-185
Francesca Simion, Irene Leo, Chiara Turati, Eloisa Valenza, Beatrice Dalla Barba

The early development of visual attention and its implications for social and cognitive development Review Article
Pages 187-209
Sabine Hunnius

Visual constraints in the development of action Review Article
Pages 213-225
Geert Savelsbergh, Simone Caljouw, Paulion van Hof, John van der Kamp

Object and event representation in toddlers Review Article
Pages 227-235
Rachel Keen, Kristin Shutts

Learning and development in infant locomotion Review Article
Pages 237-255
Sarah E. Berger, Karen E. Adolph

Core systems in human cognition Review Article
Pages 257-264
Katherine D. Kinzler, Elizabeth S. Spelke

Taking an action perspective on infant's object representations Review Article
Pages 265-282
Gustaf Gredebäck, Claes von Hofsten

Infants’ perception and production of intentional actions Review Article
Pages 285-301
Petra Hauf

The role of behavioral cues in understanding goal-directed actions in infancy Review Article
Pages 303-322
Szilvia Biro, Gergely Csibra, György Gergely

Seeing the face through the eyes: a developmental perspective on face expertise Review Article
Pages 323-339
Teodora Gliga, Gergely Csibra

Past and present challenges in theory of mind research in nonhuman primates Review Article
Pages 341-353
Josep Call

Infancy and autism: progress, prospects, and challenges Review Article
Pages 355-383
Mayada Elsabbagh, Mark H. Johnson

Children–robot interaction: a pilot study in autism therapy Review Article
Pages 385-400
Hideki Kozima, Cocoro Nakagawa, Yuriko Yasuda

Sensorimotor coordination in a “baby” robot: learning about objects through grasping Review Article
Pages 403-424
Lorenzo Natale, Francesco Orabona, Giorgio Metta, Giulio Sandini

Emergence and development of embodied cognition: a constructivist approach using robots Review Article
Pages 425-445
Yasuo Kuniyoshi, Yasuaki Yorozu, Shinsuke Suzuki, Shinji Sangawa, Yoshiyuki Ohmura, Koji Terada, Akihiko Nagakubo

Index
Pages 447-450





نظرات کاربران