ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Popular Culture of Shakespeare, Spenser and Jonson (Routledge Studies in Renaissance Literature)

دانلود کتاب فرهنگ عامه شکسپیر، اسپنسر و جانسون (مطالعات راتلج در ادبیات رنسانس)

The Popular Culture of Shakespeare, Spenser and Jonson (Routledge Studies in Renaissance Literature)

مشخصات کتاب

The Popular Culture of Shakespeare, Spenser and Jonson (Routledge Studies in Renaissance Literature)

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780203506851, 0415288819 
ناشر: Routledge 
سال نشر: 2006 
تعداد صفحات: 284 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 39,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب The Popular Culture of Shakespeare, Spenser and Jonson (Routledge Studies in Renaissance Literature) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب فرهنگ عامه شکسپیر، اسپنسر و جانسون (مطالعات راتلج در ادبیات رنسانس) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب فرهنگ عامه شکسپیر، اسپنسر و جانسون (مطالعات راتلج در ادبیات رنسانس)

این کتاب با در نظر گرفتن تولیدات فرهنگ عامه از بالا و نه از پایین، از نظریه پردازان مطالعات فرهنگی مانند پیر بوردیو، راجر چارتیه و جان فیسکه استفاده می کند تا آثاری را از حوزه های متفاوت ترکیب کند و خوانش های جدیدی از مشهور ارائه کند. آثار ادبی. مری الن لمب با استفاده از ادبیات شکسپیر، اسپنسر و جانسون، روایت‌های اجتماعی چندین گروه اجتماعی را بررسی می‌کند - یک گروه شهری و متوسط. یکی از نخبگان دربار جیمز. و یک جناح اشرافی از روستا. او بیان می‌کند که تحت فشار افزایش طبقه‌بندی اقتصادی، این بخش‌های اجتماعی هویت‌های فرهنگی ایجاد کردند تا خود را از یکدیگر متمایز کنند - به‌ویژه از گروه‌های دارای جایگاه پایین‌تر. او با تمرکز بر رویای شکسپیر در یک شب نیمه تابستان و همسران شاد ویندزور، پری کوئینه اسپنسر، و ماسک اوبرون اثر جانسون، راه هایی را که در آن ادبیات مدرن اولیه یک سایت پربار برای رقابت برای تغییرات عمیق اجتماعی شکل گرفت، و چگونگی این تغییرات به نوبه خود بررسی می کند. ، نقش زیادی در شکل گیری برخی از شناخته شده ترین آثار آن دوره ایفا کرد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Breaking new ground by considering productions of popular culture from above, rather than from below, this book draws on theorists of cultural studies, such as Pierre Bourdieu, Roger Chartier and John Fiske to synthesize work from disparate fields and present new readings of well-known literary works. Using the literature of Shakespeare, Spenser and Jonson, Mary Ellen Lamb investigates the social narratives of several social groups – an urban, middling group; an elite at the court of James; and an aristocratic faction from the countryside. She states that under the pressure of increasing economic stratification, these social fractions created cultural identities to distinguish themselves from each other – particularly from lower status groups. Focusing on Shakespeare’s A Midsummer Night's Dream and Merry Wives of Windsor, Spenser's Faerie Queene, and Jonson's Masque of Oberon, she explores the ways in which early modern literature formed a particularly productive site of contest for deep social changes, and how these changes in turn, played a large role in shaping some of the most well-known works of the period.



فهرست مطالب

Acknowledgements  1. Producing Popular Cultures  Part 1: Fairies, Old Wives Tales, and Hobbyhorses: Rising to (In)visibility  2. Taken by the Fairies  3. Old Wives\' Tales  4. Hobbyhorses and Fellow Travellers  Part 2: William Shakespeare  5. A Midsummer Night\'s Dream: Breeching the Binary  6. Merry Wives of Windsor: Domestic Nationalism and the Refuse of the Realm  Part 3: Edmund Spenser  7. The Faerie Queene: Vanishing Fairies and Dissolving Courtiers  Part 4: Ben Jonson  8. Oberon, The Fairy Prince (1611) and The Great Fairy Caper
The Sad Shepherd (c. 1637) and the Topography of the Devil\'s Arse Conclusion Notes Bibliography Index




نظرات کاربران