دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Mary Ellen Lamb
سری:
ISBN (شابک) : 9780203506851, 0415288819
ناشر: Routledge
سال نشر: 2006
تعداد صفحات: 284
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 2 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب The Popular Culture of Shakespeare, Spenser and Jonson (Routledge Studies in Renaissance Literature) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب فرهنگ عامه شکسپیر، اسپنسر و جانسون (مطالعات راتلج در ادبیات رنسانس) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب با در نظر گرفتن تولیدات فرهنگ عامه از بالا و نه از پایین، از نظریه پردازان مطالعات فرهنگی مانند پیر بوردیو، راجر چارتیه و جان فیسکه استفاده می کند تا آثاری را از حوزه های متفاوت ترکیب کند و خوانش های جدیدی از مشهور ارائه کند. آثار ادبی. مری الن لمب با استفاده از ادبیات شکسپیر، اسپنسر و جانسون، روایتهای اجتماعی چندین گروه اجتماعی را بررسی میکند - یک گروه شهری و متوسط. یکی از نخبگان دربار جیمز. و یک جناح اشرافی از روستا. او بیان میکند که تحت فشار افزایش طبقهبندی اقتصادی، این بخشهای اجتماعی هویتهای فرهنگی ایجاد کردند تا خود را از یکدیگر متمایز کنند - بهویژه از گروههای دارای جایگاه پایینتر. او با تمرکز بر رویای شکسپیر در یک شب نیمه تابستان و همسران شاد ویندزور، پری کوئینه اسپنسر، و ماسک اوبرون اثر جانسون، راه هایی را که در آن ادبیات مدرن اولیه یک سایت پربار برای رقابت برای تغییرات عمیق اجتماعی شکل گرفت، و چگونگی این تغییرات به نوبه خود بررسی می کند. ، نقش زیادی در شکل گیری برخی از شناخته شده ترین آثار آن دوره ایفا کرد.
Breaking new ground by considering productions of popular culture from above, rather than from below, this book draws on theorists of cultural studies, such as Pierre Bourdieu, Roger Chartier and John Fiske to synthesize work from disparate fields and present new readings of well-known literary works. Using the literature of Shakespeare, Spenser and Jonson, Mary Ellen Lamb investigates the social narratives of several social groups – an urban, middling group; an elite at the court of James; and an aristocratic faction from the countryside. She states that under the pressure of increasing economic stratification, these social fractions created cultural identities to distinguish themselves from each other – particularly from lower status groups. Focusing on Shakespeare’s A Midsummer Night's Dream and Merry Wives of Windsor, Spenser's Faerie Queene, and Jonson's Masque of Oberon, she explores the ways in which early modern literature formed a particularly productive site of contest for deep social changes, and how these changes in turn, played a large role in shaping some of the most well-known works of the period.
Acknowledgements 1. Producing Popular Cultures Part 1: Fairies, Old Wives Tales, and Hobbyhorses: Rising to (In)visibility 2. Taken by the Fairies 3. Old Wives\' Tales 4. Hobbyhorses and Fellow Travellers Part 2: William Shakespeare 5. A Midsummer Night\'s Dream: Breeching the Binary 6. Merry Wives of Windsor: Domestic Nationalism and the Refuse of the Realm Part 3: Edmund Spenser 7. The Faerie Queene: Vanishing Fairies and Dissolving Courtiers Part 4: Ben Jonson 8. Oberon, The Fairy Prince (1611) and The Great Fairy Caper
The Sad Shepherd (c. 1637) and the Topography of the Devil\'s Arse Conclusion Notes Bibliography Index