ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Educational Innovation in Economics and Business V: Business Education for the Changing Workplace

دانلود کتاب نوآوری آموزشی در اقتصاد و تجارت V: آموزش تجارت برای محل کار در حال تغییر

Educational Innovation in Economics and Business V: Business Education for the Changing Workplace

مشخصات کتاب

Educational Innovation in Economics and Business V: Business Education for the Changing Workplace

ویرایش: [1 ed.] 
نویسندگان: , , , , ,   
سری: Educational Innovation in Economics and Business 5 
ISBN (شابک) : 9780792365501, 079236550X 
ناشر: Springer Netherlands 
سال نشر: 2002 
تعداد صفحات: 462
[461] 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 13 Mb 

قیمت کتاب (تومان) : 40,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Educational Innovation in Economics and Business V: Business Education for the Changing Workplace به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب نوآوری آموزشی در اقتصاد و تجارت V: آموزش تجارت برای محل کار در حال تغییر نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب نوآوری آموزشی در اقتصاد و تجارت V: آموزش تجارت برای محل کار در حال تغییر



محل کار این روزها به شدت در حال تغییر است. در نتیجه انقلاب فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT)، فعالیت های اقتصادی جدید ظهور می کند، فرآیند تولید تغییر می کند، مردم از ابزارهای ارتباطی مختلف استفاده می کنند و ساختارهای سازمانی تعدیل می شوند. همه این تغییرات به قلب تجارت و اقتصاد مربوط می شود و شکی نیست که آموزش در این زمینه ها را نیز تحت تأثیر قرار می دهد. البته فناوری اطلاعات و ارتباطات فناوری‌های جدیدی را برای تسهیل یادگیری فراهم می‌کند، اما تغییر محل کار نیز نیازمند تمرکز مجدد در برنامه درسی اقتصاد و آموزش بازرگانی است. اگر فناوری اطلاعات و ارتباطات منجر به تغییر عمیق در محیط کار می شود، آیا نوآوری تنها به معرفی فناوری بیشتر در آموزش و پرورش می پردازد؟ متأسفانه، این لزوما درست نیست. ترجمه تغییرات در محیط کار به یک برنامه درسی بهبود یافته مستلزم تجزیه و تحلیل جدی از ماهیت تغییرات در محل کار و روشی است که فناوری ممکن است دانش آموزان را قادر به یادگیری کند. به عنوان مثال، دانش مربوطه سریعتر و سریعتر در حال تغییر است. آیا این بدان معناست که ما باید برنامه درسی را سریعتر و سریعتر بپذیریم؟ شاید نه، زیرا دانشجویان 30 یا 40 سال شغلی در بازار کار خواهند داشت. تمرکز بر دانش امروزی - حتی اگر بسیار به روز باشد - اگر چرخه عمر دانش کوتاهتر شود، ارزش بیشتری از دست می دهد. افزایش سرعت تغییر همچنین به معنی کاهش ارزش دانستن همه این موارد است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The workplace is changing drastically these days. As a consequence of the Information and Communication Technology (ICT) revolution, new economic activities emerge, the production process changes, people use different communication tools, and organizational structures are adjusted. All these changes relate to the heart of business and economics, and there is no doubt that they will also influence education in these areas. Of course ICT provides new technologies to facilitate learning, but a changing workplace also requires a renewed focus within the curriculum of economics and business education. If ICT is leading to profound change in the workplace, is innovation then only a matter of introducing more technology in education? Unfortunately, this is not necessarily true. The translation of changes in the workplace into an improved curriculum requires serious analysis of the essence of the changes at the work place, and the way technology may enable student learning. For example, relevant knowledge is changing faster and faster. Does this mean that we have to adopt the curriculum faster and faster? Perhaps not, as students will have a labor market career of 30 or 40 years. Focusing on today’s knowledge – even if it is very up-to-date – loses more and more value if the life cycle of knowledge becomes shorter. Increased speed of change also implies a decrease in the value of knowing all these things.





نظرات کاربران