دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1st Scribner hardcover ed
نویسندگان: Klosterman. Chuck
سری:
ISBN (شابک) : 9781416544203, 1416544208
ناشر: Simon and Schuster;Scribner
سال نشر: 2010;2009
تعداد صفحات: 0
زبان: English
فرمت فایل : MOBI (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 613 کیلوبایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب خوردن دایناسور: مصرف (اقتصاد) -- جنبه های اجتماعی -- ایالات متحده ، ورزش -- جنبه های اجتماعی -- ایالات متحده ، فرهنگ عامه -- ایالات متحده ، فرهنگ عامه ، ورزش -- جنبه های اجتماعی ، تمدن ، مصرف (اقتصاد) -- جنبه های اجتماعی ، مصرف (اقتصاد) -- جنبه های اجتماعی -- ایالات متحده ، فرهنگ عامه -- ایالات متحده ، ورزش -- جنبه های اجتماعی -- ایالات متحده ، ایالات متحده آمریکا -- تمدن -- 1970- ، مصرف (اقتصاد) -- جنبه های اجتماعی ، ورزش - جنبه های اجتماعی، ایالات متحده
در صورت تبدیل فایل کتاب Eating the Dinosaur به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب خوردن دایناسور نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
خلاصه:
کتابی از قطعات فرهنگ پاپ کاملاً جدید توسط چاک کلسترمن چاک
کلسترمن تقریباً پانزده سال است که موسیقی راک، فیلم و ورزش را
شرح داده است. او از فلزات شدید، نوستالژی شدید، هنرهای دور
ریختنی، قهرمانان دور ریختنی، زندگی در جاده، زندگی از طریق
تلویزیون، بلاتکلیفی شهری و عجیب و غریب شهر کوچک پوشش داده است.
از طریق رسانههای مختلف و با انگیزههای متعدد، او درباره هر
چیزی که فکرش را میکند (و خیلی چیزهایی که فراموش کرده است)
نوشته است. جهان به سرعت در حال افزایش است، اما ایده های پاپ
همچنان به راه می افتند. در Eating the Dinosaur، کلسترمن سرگرم
کننده تر و دقیق تر از همیشه است. کلسترمن چه در حال تشریح خستگی
فضول بودن باشد، چه دلیلی که طرفداران موسیقی به ناچار از آخرین
آلبوم گروه مورد علاقه خود متنفرند، یا اینکه چرا ما عاشق تماشای
شکست شگفت انگیز سوپراستارهای غیرممکن هستیم، کلسترمن همچنان
درگیر رابطه بین انتظار، واقعیت و تاریخ زنده است. این یک انسان
شناسی آماتوری برای زمان حال است، و گاهی اوقات فوق العاده خنده
دار است. س: این کتاب در مورد چیست؟ پاسخ: خوب، گفتن آن دشوار
است. من هنوز آن را نخوانده ام - فقط روی آن کلیک کردم و به طور
معمولی به این صفحه وب نگاه کردم. واضح است که طرحی وجود ندارد.
من شنیده ام که مطالب زیادی در مورد سفر در زمان در این کتاب وجود
دارد، و در مورد خشونت و گارث بروکس و اینکه چرا آلمانی ها وقتی
در فروشگاه های مواد غذایی هستند نمی خندند. رالف نادر و رالف
سامپسون نقش های مهمی دارند. من فکر می کنم چندین صفحه در مورد
پنجره عقب و فوتبال و مردان دیوانه و اینکه چرا ریورز کومو رابطه
جنسی با زنان آسیایی را ترجیح می دهد وجود دارد. ظاهراً فصلی وجود
دارد که همه چیزهایی را که Unabomber در مورد آنها درست میگفت،
بیان میکند، اما شاید من اطلاعات نادرست داشته باشم. س: آیا
موضوع بزرگتری وجود دارد؟ پاسخ: اوه، چیزی در مورد واقعیت. شاید
\"واقعیت چیست\"؟ نه، این نیست. نه دقیقا. من این احساس را دارم
که اکثر سؤالات اصلی بر روی روشی است که ادراک رسانهها واقعیتی
جعلی را میسازد که در نهایت معنادارتر از هر چیزی است که واقعاً
اتفاق افتاده است. س: آیا باید این کتاب را بخوانم؟ پاسخ:
احتمالاً. آیا رابطه واضحی بین فاجعه Branch Davidian و ضبط
نیروانا In Utero می بینید؟ آیا باراک اوباما شما را به نوشیدن
پپسی وادار می کند؟ آیا ABBA شما را به یاد AC/DC می اندازد؟ اگر
چنین است، احتمالاً نیازی به خواندن این کتاب ندارید. احتمالا شما
این کتاب را نوشته اید. اما من گمان می کنم که بقیه کاملاً آن را
دوست خواهند داشت، به جز آنهایی که مطلقاً از آن متنفرند.
SUMMARY:
A Book of All-New Pop Culture Pieces by Chuck KlostermanChuck
Klosterman has chronicled rock music, film, and sports for
almost fifteen years. He's covered extreme metal, extreme
nostalgia, disposable art, disposable heroes, life on the road,
life through the television, urban uncertainty and small-town
weirdness. Through a variety of mediums and with a multitude of
motives, he's written about everything he can think of (and a
lot that he's forgotten). The world keeps accelerating, but the
pop ideas keep coming. In Eating the Dinosaur, Klosterman is
more entertaining and incisive than ever. Whether he's
dissecting the boredom of voyeurism, the reason why music fan's
inevitably hate their favorite band's latest album, or why we
love watching can't-miss superstars fail spectacularly,
Klosterman remains obsessed with the relationship between
expectation, reality, and living history. It's amateur
anthropology for the present tense, and sometimes it's
incredibly funny.Q: What is this book about?A: Well, that's
difficult to say. I haven't read it yet - I've just clicked on
it and casually glanced at this webpage. There clearly isn't a
plot. I've heard there's a lot of stuff about time travel in
this book, and quite a bit about violence and Garth Brooks and
why Germans don't laugh when they're inside grocery stores.
Ralph Nader and Ralph Sampson play significant roles. I think
there are several pages about Rear Window and football and Mad
Men and why Rivers Cuomo prefers having sex with Asian women.
Supposedly there's a chapter outlining all the things the
Unabomber was right about, but perhaps I'm misinformed.Q: Is
there a larger theme?A: Oh, something about reality. "What is
reality," maybe? No, that's not it. Not exactly. I get the
sense that most of the core questions dwell on the way media
perception constructs a fake reality that ends up becoming more
meaningful than whatever actually happened.Q: Should I read
this book?A: Probably. Do you see a clear relationship between
the Branch Davidian disaster and the recording of Nirvana's In
Utero? Does Barack Obama make you want to drink Pepsi? Does
ABBA remind you of AC/DC? If so, you probably don't need to
read this book. You probably wrote this book. But I suspect
everybody else will totally love it, except for the ones who
absolutely hate it.