ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Kooperatives Customer Relationship Management: Fallstudien und Informationssystemarchitektur in Finanzdienstleistungsnetzwerken

دانلود کتاب مدیریت ارتباط با مشتری مشارکتی: مطالعات موردی و معماری سیستم های اطلاعاتی در شبکه های خدمات مالی

Kooperatives Customer Relationship Management: Fallstudien und Informationssystemarchitektur in Finanzdienstleistungsnetzwerken

مشخصات کتاب

Kooperatives Customer Relationship Management: Fallstudien und Informationssystemarchitektur in Finanzdienstleistungsnetzwerken

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783835002784, 3835002783 
ناشر: Deutscher Universitätsverlag 
سال نشر: 2006 
تعداد صفحات: 246 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 17 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 53,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مدیریت ارتباط با مشتری مشارکتی: مطالعات موردی و معماری سیستم های اطلاعاتی در شبکه های خدمات مالی: بازار یابی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 21


در صورت تبدیل فایل کتاب Kooperatives Customer Relationship Management: Fallstudien und Informationssystemarchitektur in Finanzdienstleistungsnetzwerken به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مدیریت ارتباط با مشتری مشارکتی: مطالعات موردی و معماری سیستم های اطلاعاتی در شبکه های خدمات مالی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مدیریت ارتباط با مشتری مشارکتی: مطالعات موردی و معماری سیستم های اطلاعاتی در شبکه های خدمات مالی



برای اینکه بتوانند خدمات را به صورت اقتصادی‌تر برای مشتریان ارائه دهند، شرکت‌های خدمات مالی به یکدیگر ملحق می‌شوند تا شبکه‌هایی را تشکیل دهند. هر یک از شرکت های منفرد در شایستگی های اصلی خود متخصص هستند، در حالی که کل شبکه به طور کامل نیازهای مالی مشتریان را پوشش می دهد. با این حال، توزیع داده‌های مشتری و سیستم‌های اطلاعات مشتری مدار در بین شرکت‌های همکار، خواسته‌های ویژه‌ای را بر روی یک مدیریت مشترک ارتباط با مشتری (CRM) ایجاد می‌کند.

Malte Geib توصیه‌هایی را برای طراحی سیستم‌های اطلاعاتی مشتری‌محور ارائه می‌کند. شبکه های خدمات مالی او بر اساس تحلیل موردی شبکه های خدمات مالی موفق، فرآیندهای مشارکتی در بازاریابی، فروش و خدمات و الزامات آنها را برای سیستم های اطلاعاتی تجزیه و تحلیل می کند. نتیجه یک معماری سیستم اطلاعات مرجع برای سیستم های اطلاعات مشتری مدار است. نویسنده سپس نرم افزار استاندارد CRM انتخاب شده را برای کاربرد آن در شبکه های خدمات مالی بررسی می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Um Leistungen für Kunden wirtschaftlicher erbringen zu können, schließen sich Finanzdienstleistungsunternehmen zu Netzwerken zusammen. Jedes der Einzelunternehmen spezialisiert sich auf seine Kernkompetenzen, während das gesamte Netzwerk die finanziellen Kundenbedürfnisse vollständig abdeckt. Die Verteilung von Kundendaten und kundenorientierten Informationssystemen über die kooperierenden Unternehmen stellt jedoch besondere Anforderungen an ein gemeinsames Customer Relationship Management (CRM).

Malte Geib präsentiert Empfehlungen zur Gestaltung kundenorientierter Informationssysteme in Finanzdienstleistungsnetzwerken. Ausgehend von einer Fallstudienanalyse erfolgreicher Finanzdienstleistungsnetzwerke analysiert er kooperative Prozesse in Marketing, Vertrieb und Service sowie deren Anforderungen an Informationssysteme. Ergebnis ist eine Referenz-Informationssystemarchitektur für die kundenorientierten Informationssysteme. Anschließend untersucht der Autor ausgewählte CRM-Standardsoftware auf ihre Anwendbarkeit in Finanzdienstleistungsnetzwerken.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xx
Einleitung....Pages 1-10
Grundlagen....Pages 11-48
Fallstudien: Erfahrungen aus der Praxis....Pages 49-105
Prozessarchitektur für Unternehmensnetzwerke....Pages 106-121
IS-Architektur für Unternehmensnetzwerke....Pages 122-185
Zusammenfassung und Ausblick....Pages 186-197
Back Matter....Pages 199-227




نظرات کاربران