ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب GURPS Magic: A Tome of Mystic Secrets for Fantasy Roleplaying (GURPS: Generic Universal Role Playing System)

دانلود کتاب GURPS MAGIC: Tome of Mystic Secrets for Fantasy Mareplaying (GURPS: سیستم بازی نقش جهانی جهانی)

GURPS Magic: A Tome of Mystic Secrets for Fantasy Roleplaying (GURPS: Generic Universal Role Playing System)

مشخصات کتاب

GURPS Magic: A Tome of Mystic Secrets for Fantasy Roleplaying (GURPS: Generic Universal Role Playing System)

ویرایش: 2 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1556342861, 9781556342868 
ناشر: Steve Jackson Games 
سال نشر: 1994 
تعداد صفحات: 120 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 12 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 36,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب GURPS MAGIC: Tome of Mystic Secrets for Fantasy Mareplaying (GURPS: سیستم بازی نقش جهانی جهانی): است



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب GURPS Magic: A Tome of Mystic Secrets for Fantasy Roleplaying (GURPS: Generic Universal Role Playing System) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب GURPS MAGIC: Tome of Mystic Secrets for Fantasy Mareplaying (GURPS: سیستم بازی نقش جهانی جهانی) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب GURPS MAGIC: Tome of Mystic Secrets for Fantasy Mareplaying (GURPS: سیستم بازی نقش جهانی جهانی)

- بیش از 300 طلسم جادویی جدید قابل انطباق با هر بازی. - دو سیستم کاملاً جدید اختیاری جادویی! -- نوشته شده توسط طراح سیستم استیو جکسون.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

-- Over 300 new magic spells adaptable to any game. -- Two whole new optional systems of magic! -- Written by system designer Steve Jackson.



فهرست مطالب

Introduction
	About GURPS
1. Principles of Magic
	Learning Magic
		Magical Terms
		Finding a Teacher
		Prerequisites
		Grimoires
	Casting Spells
		Hiring a Wizard
		Mana
		Caster and Subject
		Time Required to Cast Spells
		Magic and Psionics
		Alternate Magic Ritual Rule
		Distraction and Injury
		Energy Cost to Cast Spells
		The Mage’s Touch
		Duration of Spells and Maintaining Spells
		Magic Ingredients
		Casting Spells While Maintaining Other Spells
	Different Kinds of Magic
		Colleges of Magic
		Spell Classes
		Areas of Effect
		Long-Distance Modifiers
		Ranged Attack Modifiers
		Limits on Protection
		Magic in the Basic Combat System
		Special Combat Rules: Invisibility and Darkness
		Magic Resistance
	Ceremonial and Group Magic
		Wand and Staff
	Inventing New Spells
		Alternate Systems of Magic
		GMing Magic
		Secret Spells
2. Magical Items
	Enchanting: Creating a Magic Item
		Power of a Magic Item
		Making Magical Items in a Campaign
		Success Rolls When Creating Magic Items
		Controlling Magical Items
	Using a Magic Item
		Controlling PC Enchantment
		Identifying Magical Items
		“Always On” Items
		Cost to Make Magic Items
		Multiply-Enchanted Items
	Value of Magical Items
		Sample Cost Chart
		Powerstone Costs
3. Spell List
	Animal Spells
	Body Control Spells
	Communication and Empathy Spells
	Elemental Spells
	Earth Spells
		Elemental Spirit Spells
	Air Spells
	Fire Spells
	Water Spells
	Enchantment Spells
		Weapon Enchantments
		Armor Enchantments
		Limiting Enchantments
		Wizardly Tools
	Food Spells
	Healing Spells
	Illusion and Creation Spells
	Knowledge Spells
		Divination
	Light and Darkness Spells
	Making and Breaking Spells
	Meta-Spells
		Linking Spells
	Mind Control Spells
	Movement Spells
	Necromantic Spells
	Plant Spells
	Protection and Warning Spells
	Sound Spells
	Spell Table
4. Improvised Spells
	The Basic Improvised Spell Formula
		Skill for Improvised Spells
		An Improvised Spell: Waterproofing
		Prerequisites
		The Verbs
		The Nouns
		Casting the Spell
		Improvised Spells in Combat
		Disadvantages of Improvised Spells
		Mastering Improvised Spells
		Special Verbs
		More Improvised Spells
		Linking Improvised Spells
		GMing Improvised Spells
		Creating Magical Items by Improvised Magic
	Rune Magic
		Rune Skills
		The Futhark Runes
		Spell-Casting
		Example of Rune Casting
		History of Rune Magic
		An Emergency Rune Casting
5. Arcane Magicks
	Aspected Mana
	Clerical Magic
		Changes in Aspect
		Magically-Aspected Items
		Sample Religions
	Inherent Magic: Knacks
		Cantrips: Poetic Magic
6. Alchemy
	Making Alchemical Items
	Using Alchemical Items
	Types of Elixirs
	Other Alchemical Abilities
7. Characters
	Designing a Wizard
	Advantages
	Disadvantages
	New Skills
	Money and Equipment
	Magical Jobs
	Wizard Character Types
	Non-Mage Spellcasters
	Magic Affinities as a Limiting Factor
	Shapeshifters (“Weres”)
	Sample Character:
	Raphael Holyoak
	Sample Grimoire
8. Creatures of Enchantment
	Demons
	Elementals
	Familiars
		Acquiring a Familiar
		The Nature of Familiars
		Limitations on Familiars’ Abilities
		Examples of Familiars
	Golems
	Undead
9. Magical Worlds
	Restrictions on Magic
	Wizards and the Law
	Wizards and Society
	Prerequisite Charts
Index
Campaign Plan
Blank Grimoire




نظرات کاربران