ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Developing Thinking; Developing Learning

دانلود کتاب توسعه تفکر ؛ توسعه یادگیری

Developing Thinking; Developing Learning

مشخصات کتاب

Developing Thinking; Developing Learning

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 033521780X, 0335230016 
ناشر: Open University Press 
سال نشر: 2007 
تعداد صفحات: 349 
زبان: English  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 33,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Developing Thinking; Developing Learning به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب توسعه تفکر ؛ توسعه یادگیری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب توسعه تفکر ؛ توسعه یادگیری

این کتاب بسیار آموزنده راهنمای جامعی برای آموزش مهارت های تفکر در آموزش ابتدایی و متوسطه ارائه می دهد. به روز رسانی یادگیری و آموزش اکنون مشخص شده است که مهارت های تفکر، مانند حل مسئله، تجزیه و تحلیل، ترکیب، خلاقیت و ارزشیابی را می توان پرورش و توسعه داد و متخصصان آموزش می توانند نقش مهمی در شکل دادن به روشی که کودکان یاد می گیرند و فکر می کنند ایفا کنند. در نتیجه، مدارس تشویق می‌شوند تا از مهارت‌های تفکر بیشتر در درس‌ها استفاده کنند و تأکید کلی بر شناخت به‌طور قابل توجهی توسعه یافته است. این کتاب مقدمه‌ای جامع بر مهارت‌های تفکر در آموزش و پرورش ارائه می‌کند و راهنمایی‌های دقیقی در مورد اینکه چگونه معلمان می‌توانند از رشد شناختی در کلاس‌های درس خود حمایت کنند، ارائه می‌کند. توسعه تفکر؛ توسعه یادگیری به این موضوع می‌پردازد که چگونه برنامه‌های تفکر، فعالیت‌های یادگیری و آموزش معلمان در کلاس درس می‌تواند اساساً بر ماهیت تفکر دانش‌آموزان تأثیر بگذارد و تأثیرات محیط یادگیری ایجاد شده توسط همسالان و معلمان را در نظر می‌گیرد. این ماهیت، طراحی و نتایج برنامه های تفکر ایجاد شده مورد استفاده در مدارس را با هم مقایسه می کند و همچنین توصیه های عملی را برای معلمانی که مایل به توسعه انواع مختلف قابلیت های تفکر هستند ارائه می دهد. این یک راهنمای ضروری برای مهارت‌های تفکر در مدارس امروزی است و خواندنی کلیدی برای دانش‌آموزان، معلمان و معلمان کارآموز و روانشناسان آموزشی است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This highly informative book provides a comprehensive guide to the teaching of thinking skills in primary and secondary education. Learning and Teaching Update It is now recognised that thinking skills, such as problem-solving, analysis, synthesis, creativity and evaluation, can be nurtured and developed, and education professionals can play a significant role in shaping the way that children learn and think. As a result, schools are being encouraged to make greater use of thinking skills in lessons and the general emphasis on cognition has developed considerably. This book offers a comprehensive introduction to thinking skills in education and provides detailed guidance on how teachers can support cognitive development in their classrooms. Developing Thinking; Developing Learning discusses how thinking programmes, learning activities and teachers’ pedagogy in the classroom can fundamentally affect the nature of pupils’ thinking, and considers the effects of the learning environment created by peers and teachers. It compares the nature, design and outcomes of established thinking programmes used in schools and also offers practical advice for teachers wishing to develop different kinds of thinking capabilities. This is an indispensable guide to thinking skills in schools today, and is key reading for education studies students, teachers and trainee teachers, and educational psychologists.





نظرات کاربران