ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Emotional Branding : How Successful Brands Gain the Irrational Edge

دانلود کتاب مارک عاطفی: چگونه برندهای موفق مرز غیر منطقی را به دست می آورند

Emotional Branding : How Successful Brands Gain the Irrational Edge

مشخصات کتاب

Emotional Branding : How Successful Brands Gain the Irrational Edge

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780761529118, 076152911X 
ناشر: Crown Business 
سال نشر: 2000 
تعداد صفحات: 318 
زبان: English  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 44 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 49,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب Emotional Branding : How Successful Brands Gain the Irrational Edge به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مارک عاطفی: چگونه برندهای موفق مرز غیر منطقی را به دست می آورند نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مارک عاطفی: چگونه برندهای موفق مرز غیر منطقی را به دست می آورند

چگونه یک محصول را در بازارهای فوق رقابتی و اغلب اشباع شده امروزی عرضه می کنید، از شلوغی ها عبور می کنید و وفاداری قوی و پایدار مشتری را ایجاد می کنید؟ البته با عمیق ترین احساسات مشتریان خود در تماس باشید. برندسازی عاطفی به شما می آموزد که چگونه و چرا، \"محصول یا خدمات ما چه احساسی در مشتریان ما ایجاد می کند؟\" نویسنده داریل تراویس (با کمی کمک از هری) رهبری می کند. شما در سفری پر از ایده‌های رنگارنگ و درس‌های اصلی هستید که به شما می‌آموزد چگونه وفاداری به برند را در مشتریان خود القا کنید. چه مدیر عامل باشید، چه یک استاد تبلیغات، یا یک تاجر نوآور، خواهید فهمید که چگونه از رمز و راز یک برند برای ایجاد ارتباطات عاطفی قدرتمند و پایدار با مشتریان خود استفاده کنید. تراویس همچنین به این موارد اشاره می کند: · برندسازی به عنوان محصول تفکر شهودی · چگونه مردم واکنش های احساسی به مارک ها ایجاد می کنند · گرد هم آوردن عناصر یک شرکت برای تشکیل یک نام تجاری · توسعه برندهای فرعی موفق از برندهای موجود · و خیلی چیزهای دیگر! برندسازی احساسی به شما می آموزد که چگونه شناسایی کنید. و جذابیت محصول خود را تقویت کنید و آن را به تجربیات مشتریان خود از محصول خود متصل کنید. نتایج رازهای برندسازی احساسی را باز می کند، رابطه برند-مصرف کننده را تقویت می کند، و به شما و کسب و کارتان رونق جدیدی را نشان می دهد - همه از کشف و به کارگیری این روش های جدید قدرتمند برای استفاده از کلمه "F"، F-E-E-L-I-N-G-S.\"بازار امروزی. سردرگمی را فقط می توان یک راه حل کرد: با قدرت برند. نام تجاری احساسی داریل تراویس آواز می خواند، کتابی برای مزه و تامل. و اگر با روحیه درست برخورد شود، کتابی برای تغییر جهان بینی و نوسازی خط نهایی شما. نکته: این است برای افراد مالی و منابع انسانی به همان اندازه که برای بازاریابان، برای استودیوهای معماری سه نفره و مدیران ویرجین یا جنرال الکتریک. دارایی‌ها، و مهم‌ترین دارایی هر شرکت، برند آن است. کتاب داریل یادآوری مهمی است که از برندها باید محافظت و پرورش داده شوند. آن را بخوانید، آن را به دل بگیرید و انتظار داشته باشید که چیزهای شگفت‌انگیزی در کسب‌وکار شما اتفاق بیفتد." - جیمز برین رئیس مجله فوربس "بیش از 25 سال است که در کسب و کار ساخت برندهای جهانی هستم و هنوز گزارشی بهتر از آنچه برای ساختن یک برند لازم است را نخوانده ام. تمام تجزیه و تحلیل‌هایی را که می‌خواهید در یک شرکت یا برند بزرگ اعمال کنید و در نهایت متوجه خواهید شد که این به احساس مردم در مورد آن بستگی دارد. این کتاب نشان می‌دهد که چرا.» - توماس الیور، مدیر عامل Bass Hotels & Resorts، معاون اجرایی سابق بازاریابی، FedEx


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

How do you launch a product in today's ultra-competitive and often saturated markets, break through the clutter, and develop strong and lasting customer loyalty? Get in touch with your customers' deepest emotions, of course.Emotional Branding teaches you the how's and why's of, "How does our product or service make our customers feel?" Author Daryl Travis (with a little help from Harry) leads you on a journey filled with colorful ideas and bottom-line lessons that will teach you how to instill brand loyalty in your customers. Whether you are a CEO, an advertising guru, or an innovative businessperson, you will discover how to use a brand's mystique to create powerful and lasting emotional connections with your customers. Travis also addresses:·Branding as a product of intuitive thinking ·How people develop emotional responses to brands ·Bringing together a company's elements to form a brand ·Developing successful offshoot brands from existing ones ·And much more!Emotional Branding teaches you how to identify and empower your product's appeal and connect it to your customers' experiences with your product. The results unlock the secrets to emotional branding, enhance the brand-consumer relationship, and show you and your business new prosperity—all from discovering and applying these powerful new ways to use the "F" word, F-E-E-L-I-N-G-S."Today's marketplace confusion can only be sorted out one way: by brand power. Daryl Travis's Emotional Branding sings, a book to savor and ponder. And, if approached in the right spirit, a book to change your worldview and renovate your bottom line. Hint: It's for finance and human resource folks as much as for marketers, as much for three-person architectural studios as for Virgin or GE execs." —Tom Peters, coauthor of In Search of Excellence"Every CEO's job is to create value and build assets, and every company's most formidable asset is its brand. Daryl's book is an important reminder that brands must be protected and nurtured. Read it, take it to heart, and expect some amazing things to happen in your business." —James Berrien, president of Forbes magazine"I've been in the business of building global brands for more than 25 years, and I've yet to read a better account of what it takes to make a brand. Apply all the analytics you want to a great company or brand and in the end you'll find it comes down to how people feel about it. This book reveals why." —Thomas Oliver, CEO of Bass Hotels & Resorts, former executive VP of marketing, FedEx



فهرست مطالب

EMOTIONAL BRANDING: How Successful Brands Gain the Irrational Edge (2000)......Page 1
CONTENTS......Page 8
FOREWORD by Richard Branson......Page 11
ACKNOWLEDGMENTS......Page 12
INTRODUCTION: WHAT YOU'RE IN FOR......Page 14
Part One: FEELINGS, BRANDS... AND PROFITS......Page 15
01: Understanding Feelings in Business......Page 16
PARITY RULES AND ACCEPTABLE PERFORMANCE......Page 17
YOUR BRAND Is YOUR BUSINESS......Page 18
EMOTIONAL EQUITY......Page 19
UNDERSTANDING BRANDING......Page 20
FEELING A BRAND......Page 22
WHEN IS SALT NOT MORTON'S?......Page 24
IN YOUR HEAD AND YOUR HEART......Page 25
Part Two: WHAT BRANDS ARE AND WHY THEY MATTER......Page 27
03: What a Brand Is, Isn't, and Can Be......Page 28
WHAT IS A BRAND?......Page 29
CLEVER BRANDING......Page 30
SAVING TIME......Page 31
WHO THE REAL MARKETING EXPERTS ARE MIGHT SURPRISE YOU......Page 32
PEOPLE-BRANDS......Page 33
A BRAND'S RESPONSIBILITIES......Page 34
EMOTIONAL RESPONSE, TANGIBLE BENEFIT......Page 35
04: A Little History, a Little Context......Page 37
BRAND BUILDING......Page 38
WINNERS AND LOSERS......Page 39
05: The Beautiful Bottom Line of Brand Building......Page 41
BRAND EQUITY......Page 42
PRICE ISN'T EVERYTHING......Page 43
CEO-CUSTOMERS, EMPLOYEES, AND OWNERS......Page 45
Part Three: BRAND BUILDING: FOUNDATIONS......Page 47
A LITTLE BIT OF BOTH......Page 48
LATERAL THOUGHT......Page 49
VISUAL THOUGHT......Page 50
No BRAIN AT ALL......Page 51
HARRY'S THEORY......Page 52
07: "But How Does It Make You Feel?"......Page 53
YOUR C USTOMER'S NEEDS......Page 54
THE TRUE ART OF LISTENING......Page 55
SOMETIMES, THE BEST-LAID PLANS.........Page 56
BACK TO THE FIELD......Page 57
Focus GROUPS......Page 58
HE HAS MORE THAN THOSE BLUE BEDROOM EYES......Page 59
THE ZMET TECHNIQUE......Page 60
LOOK, MA. No RESEARCH!......Page 61
IN-SIGHT......Page 62
REALITY AND REALISTIC......Page 63
A LITTLE WEIRDER THAN WE WANT......Page 64
BRAND THINKING......Page 65
START AT THE BEGINNING......Page 66
A TRANSACTION OR A RELATIONSHIP?......Page 67
CHEERS......Page 68
WHAT ARE COMPANIES THINKING?......Page 70
LOOKING DEEPER......Page 71
DOES IT FEEL LIKE FAMILY OR A HORROR SHOW?......Page 72
EMPLOYEES AS INVESTORS......Page 75
REWARD FOR VALUE. VALUE FOR REWARD.......Page 76
DIFFERENT ROUTE, SAME RESULT......Page 77
NOT ALL CUSTOMERS ARE EQUAL......Page 78
JAPANESE GRINNING LESSONS......Page 79
TECHNOLOGY AND SERVICE......Page 80
A TANGIBLE DIFFERENCE OR A VAGUE PROMISE?......Page 81
REINFORCING LOYALTY......Page 82
PRODUCT INNOVATION......Page 83
A DIFFERENT IDEA AND THE ACCIDENTAL BILLIONAIRE.......Page 84
PRODUCT LONGEVITY......Page 85
THE MOST DIFFERENT, NEW PRODUCT OF THE PAST 2,000 YEARS......Page 86
TECHNOLOGY CREATES NEW DIRECTIONS......Page 87
TECHNOLOGY AND DISCLOSURE......Page 88
SUSTAINED DIFFERENTIATION......Page 89
HE MADE My DAY.........Page 91
POWERFUL EMOTIONS SELL BRANDS......Page 92
THE EXPERIENCE OF BRANDS......Page 93
WHAT'S FOR DINNER?......Page 95
AN INTERNATIONAL FLAVOR......Page 96
HITTING THE ROAD......Page 97
STUDY DEMOGRAPHIC TRENDS......Page 98
THEY ARE SERIOUS ABOUT THEIR HOGS......Page 99
MOVING BEYOND JUST SELLING......Page 100
FIND THE ESSENCE OF YOUR CUSTOMER'S EXPERIENCE......Page 101
Part Four: BUILDING BRANDS WITH MEANING......Page 103
11: What Your Brand Stands For: The Principles of Principals......Page 104
THE HUMAN SOCIAL CONTRACT......Page 105
W HAT B RANDS TRULY MEAN......Page 106
DOING RIGHT......Page 107
VALUE OR PRINCIPLE?......Page 108
MINDSPRING'S FOURTEEN DEADLY SINS......Page 110
FOLK WISDOM AND STREET SMARTS......Page 111
LEADERSHIP AND MANAGEMENT......Page 112
IT'S NOT PERFECT YET......Page 113
OUR SOFTER SIDE GIVES Us HOPE......Page 114
CYNICAL OR SUCCESSFUL?......Page 115
THE MISSION STATEMENT'S PURPOSE......Page 116
THE JAPANESE AND MISSION OBJECTIVES......Page 118
MISSION STATEMENT ALTERNATIVES......Page 119
REFINE YOUR STATEMENT......Page 120
USEFUL YARDSTICKS FOR SUCCESS......Page 121
ONLY PREACH IT IF You BELIEVE IT......Page 122
THE BUSINESS LEADERS' ROLES......Page 125
ASK, DON'T TELL......Page 127
EMPLOYEES AS ASSETS......Page 128
UNLIKELY PARTNERS......Page 130
THE NEW LEADERS......Page 131
TODAY'S BUSINESS GROWTH-UNBELIEVABLE!......Page 132
You CAN'T Top PERFECTION......Page 135
My OWN VISION OF LEADERSHIP......Page 137
Part Five: BRAND BUILDING IN THE DIGITAL ERA......Page 139
CUSTOMER DATABASES......Page 140
CUSTOMIZATION AND PERSONALIZATION......Page 141
PURCHASING POWER......Page 142
THE OLD ECONOMY AND THE NEW......Page 143
KEEPING YOUR CUSTOMERS......Page 144
NOWHERE TO HIDE......Page 146
ROCKETING SALES......Page 147
THE COST OF E-COMMERCE VERSUS BRICKS AND MORTAR......Page 148
ESCHEWING INTERNET HYPERBOLE......Page 149
15: How Technology Impacts Traditional Brand Communication......Page 151
TECHNOLOGY AND THE MEDIA......Page 152
CHANGING TIMES FOR BRANDS......Page 153
DOT.COMS STILL SUPPORT TRADITIONAL MEDIA......Page 154
BLENDING MEDIUMS......Page 156
A PLACE CALLED MEDIA HEAVEN......Page 157
THE LAYERS OF A BRAND......Page 158
THE FALL OF ADVERTISING......Page 159
REINVENTING THE AD AGENCY......Page 160
BANDWAGON COOL......Page 161
LOGOS ARE NOT BRANDS, No MATTER How MUCH THEY COST......Page 162
SAVE YOUR MONEY......Page 163
THERE'S ALWAYS ROOM FOR THE GOOD GUYS......Page 164
Part Six: BRAND BUILDING: KEY ELEMENTS......Page 165
A BRAND'S ORIGINS......Page 166
THE THREE RULES OF BRAND NAMES......Page 167
HANGOVERS TO HEDONISM......Page 168
THE NAME AND THE EMPLOYEES......Page 169
NAMES AND NAMING......Page 170
HERE, THERE, AND EVERYWHERE......Page 171
VISUAL NAMES......Page 172
IF THEY COULD SEE Us Now......Page 173
CLOSE C ALLS......Page 174
FAMILY NAMES......Page 175
THE NAME AS THE LOGO......Page 176
WHICH ONE Do You REMEMBER?......Page 177
EXCEPTIONS TO THE RULE......Page 178
EQUALING THE WORK ENVIRONMENT......Page 179
How THE PUBLIC SEES You......Page 180
MAINTAINING BRAND AWARENESS......Page 182
GETTING THE DESIRED RESPONSE......Page 183
AIM FOR THE EMOTIONS......Page 184
A TOUCH OF WIT......Page 185
A TRICKIER TRACK......Page 186
SURPRISE AND TOUCH......Page 187
Focus......Page 188
CELEBRITIES AND ADVERTISING......Page 189
AN AD'S LIFE......Page 190
NUMBER ONE'S VULNERABLE POSITION......Page 192
CONSISTENCY As A CUSTOMER MACHINE......Page 193
STAY CONSISTENT......Page 194
LOOK AHEAD......Page 195
THE INFORMATION VIRUS......Page 196
START TALKING......Page 197
DON'T LOSE TOUCH WITH THOSE AROUND You......Page 198
COMMUNICATION AFFECTS EVERYBODY......Page 199
THE PARTS OF A BRAND......Page 200
21: Integrated Marketing: There's No Better Time to Meet the Future than Now......Page 202
BRAND INTEGRATION......Page 203
THE RIGHT WAY OF BRAND INTEGRATION......Page 204
IT'S How You USE WHAT You HAVE......Page 206
THE ORGANIZATION OF A COMPANY......Page 207
THE SYNERGY OF INTEGRATED MARKETING......Page 208
Part Seven: MANAGING YOUR BRAND......Page 209
22: Conceiving: Launching a New Brand......Page 210
LOOK PROFESSIONAL......Page 213
WE DID IT!......Page 214
BEWARE CONFLICTS OF INTEREST......Page 216
23: Gardening: Bringing on New Shoots from Existing Roots......Page 218
CONSUMERS FOLLOW THEIR OWN LOGIC......Page 219
DRIVING INTO OBLIVION......Page 220
USE A NEW NAME WHEN ADDING TO YOUR BRAND......Page 221
SIMPLICITY OF Focus......Page 222
24: Virgin: An Exception to the One-Crop Garden......Page 224
TAKING IT SITTING DOWN......Page 225
TAKING ON #1......Page 228
25: The Gardeners: Managing the People Who Manage the Brand......Page 231
TIMES ARE CHANGING......Page 232
FINDING GOOD EMPLOYEES......Page 234
LIVING AT WORK......Page 235
WORK AND A LIFE, Too......Page 237
MAKING LONG HOURS AGAINST THE LAW......Page 238
A FEW MILES SOUTH OF STERLING......Page 242
Do You REALLY MEAN IT?......Page 243
THE MOST POWERFUL ADVERTISING......Page 244
WOM AND WORM (NOT THE CRAWLY KIND)......Page 245
WORD-OF-MOUSE......Page 246
'FESS UP......Page 247
27: Palliative Care: Managing Mature (and Deathbed) Brands......Page 249
REVIVING BRANDS......Page 250
THE EMERGING BRANDS' FUTURES......Page 251
IN THE NICK OF TIME......Page 252
A REVIVING JOLT......Page 253
LOSING PRESENT AND FUTURE Focus......Page 254
FADE AND RISE......Page 256
LEADING CHANGE......Page 257
Too FAR GONE......Page 258
28: Constant Care: Managing Brand Equity......Page 260
THE WEB MYSTIQUE......Page 261
PUTTING THE DOLLARS INTO CONTEXT......Page 262
AN ON-GOING MEASURE OF BRAND VALUE......Page 263
Part Eight: BRANDING BEYOND: THE OBVIOUS......Page 264
VIEWED AS A BRAND......Page 265
A PLEASANT CHANGE......Page 266
THE ULTIMATE CHALLENGE......Page 267
CLICHE FACTS AND PERCEPTIONS......Page 268
ENTRENCHED NEGATIVE FEELINGS......Page 269
IRELAND'S NEW LOVE OF GREEN......Page 270
COUNTRIES' REALISTIC AND IDEAL BRANDS......Page 271
BRAND You......Page 273
LOYALTY TO YOURSELF IN TODAY'S MARKET......Page 274
FORMING BRAND YOU......Page 275
WHAT'S IN A NAME?......Page 277
BRAND You As A Boss......Page 278
MANAGING ONESELF......Page 279
A SENSE OF MISSION IS A SENSE OF" BEING SENT"......Page 280
MIND YOUR MANNERS......Page 281
WRITE YOUR OWN STORY......Page 282
Part Nine: SUMMARY......Page 283
31: Get Branding!......Page 284
THE BASICS......Page 287
APPENDIX: Developing Your Own Personal Unity of Knowledge......Page 289
REFERENCES......Page 295
INDEX......Page 303




نظرات کاربران