دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Willem Molle. Julia Djarova
سری:
ISBN (شابک) : 1848442572, 9781848442573
ناشر: Edward Elgar Pub
سال نشر: 2009
تعداد صفحات: 272
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 1 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Enhancing the Effectiveness of Innovation: New Roles for Key Players به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب افزایش اثربخشی نوآوری: نقش های جدید برای بازیکنان کلیدی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
محدودیتهای فرآیندهای نوآوری تثبیتشده زمانی که کشورها بهطور فزایندهای از نوآوری بهعنوان ابزاری از «اقتصاد دانش» همیشه مهم حمایت میکنند، روشن شده است. این کتاب به موقع، اثربخشی تلاشهای نوآوری را تحلیل میکند و چالشهایی را برای رویکردهای سنتی ارائه میکند و در عین حال نظریههای معاصر بیشتری را توسعه میدهد. با تمرکز بر تعامل بین سه بازیگر کلیدی - سازمان های دانش، شرکت ها و بخش عمومی - این حجم روشنگر برای مخاطبان گسترده ای از جمله محققان، پزشکان و دانشجویان علم و فناوری، تجارت و مدیریت، سیاست عمومی و مطالعات اروپایی ارزشمند خواهد بود. .
The limits of established innovation processes have become clear as nations increasingly champion innovation as a tool of the ever-important 'knowledge economy'. This timely book analyses the effectiveness of innovation efforts, presenting challenges to the traditional approaches whilst developing more contemporary theories. Focusing on the interplay between three key players - knowledge organisations, firms and the public sector - this insightful volume will be invaluable to a wide-ranging audience including researchers, practitioners and students of science and technology, business and management, public policy and European studies.
Cover......Page 1
Copyright......Page 4
Contents......Page 5
Contributors......Page 7
1. Introduction......Page 11
PART I R&D......Page 39
2. Creating wealth from university know-how: the role of technostarters......Page 41
3. Assessing the impact of centres of excellence on business innovation: the Flemish case......Page 70
4. The geography of transfer of university knowledge to firms: the case of Southern England......Page 95
PART II Firms......Page 119
5. ICT and fi rm innovation in European ‘catching-up’ countries......Page 121
6. The behavioural additionality of business R&D subsidies: theoretical considerations and empirical results for Flanders......Page 147
7. European innovation policy: increased effectiveness through coordination with cohesion policy......Page 177
8. National governance systems for innovation: high-level coordination leads to increased effectiveness......Page 211
9. Regional innovative potential and development strategies: the case of Poland......Page 239
Index......Page 263