ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Teaching Writing in Chinese Speaking Areas

دانلود کتاب آموزش نوشتن در مناطق چینی صحبت کردن

Teaching Writing in Chinese Speaking Areas

مشخصات کتاب

Teaching Writing in Chinese Speaking Areas

ویرایش: 1 
نویسندگان: , , ,   
سری: Studies in Writing 16 
ISBN (شابک) : 9780387263922, 9780387269153 
ناشر: Springer US 
سال نشر: 2005 
تعداد صفحات: 277 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 16 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 31,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب آموزش نوشتن در مناطق چینی صحبت کردن: آموزش زبان، یادگیری و آموزش، آموزش (عمومی)



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 6


در صورت تبدیل فایل کتاب Teaching Writing in Chinese Speaking Areas به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب آموزش نوشتن در مناطق چینی صحبت کردن نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب آموزش نوشتن در مناطق چینی صحبت کردن



یکی از متمدن ترین ملت های تاریخ، چین سنت نگارش دیرینه ای دارد و بسیاری از متون چینی به گنجینه های جهانی تبدیل شده اند. با این حال، روشی که چینی ها در کشورهای مختلف در دوران معاصر نویسندگی را آموزش می دهند، برای جهان خارج، به ویژه در کشورهای غربی، چندان شناخته شده نیست. بدون شک، چینی ها یک روش سنتی را برای آموزش نوشتن داشته اند. با این حال، تحولات اجتماعی و سیاسی اخیر این تصور را در بین پزشکان و محققین در مورد نیاز به تغییر ایجاد کرده است. در حالی که برخی تغییرات سیاسی-اجتماعی، چه در سرزمین اصلی چین و چه در قلمروها، به عنوان عاملی برای اصلاح آموزش آهنگسازی عمل کردند، شکلی که این اصلاحات به خود می گیرند به دلیل تأثیرات بسیار متفاوتی بوده است که هم از داخل خود کشورها و هم از سوی خود کشورها می آمدند. منابع خارجی سرزمین اصلی چین، هنگ کنگ، تایوان و سنگاپور هر کدام رویکرد خود را برای آموزش آهنگسازی توسعه داده اند. هدف تدریس نوشتن در مناطق زبان چینی ارائه تصویری دقیق از زمینه‌ها و رویکردهای آموزشی ترکیبی متنوع در این چهار منطقه و کشور است. این اولین کتابی است که به طور سیستماتیک پیشرفت های اخیر در آموزش آهنگسازی در مناطق چینی زبان را معرفی می کند. این نظریه‌ها و پارادایم‌های کنونی را که هم در غرب و هم در چین و سرزمین‌های چینی‌زبان سرچشمه می‌گیرند، و روشی را که در آن برای سازگاری با زمینه‌های فرهنگی مختلف و محیط‌های یادگیری تطبیق داده شده‌اند، تشریح می‌کند. نمای کلی نه تنها به شرق، بلکه در سراسر جهان مربوط است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

One of the most civilized nations in history, China has a long-standing writing tradition and many Chinese texts have become world treasures. However, the way the Chinese teach writing in various countries in contemporary times is little known to the outside world, especially in Western countries. Undoubtedly, the Chinese have had an established traditional method of writing instruction. However, recent social and political developments have created the perception amongst both practitioners and researchers of a need for change. Whilst certain socio-political changes, both in Mainland China and in the territories, acted as agents for reform of the teaching of composition, the shape these reforms are taking has been due to many different influences, coming both from inside the countries themselves and from foreign sources. Mainland China, Hong Kong, Taiwan and Singapore have each developed their own approach to the teaching of composition. Teaching Writing in Chinese Speaking Areas aims to provide an accurate picture of the diverse composition teaching contexts and approaches in these four regions and countries. This is the first book that systematically introduces recent developments in teaching composition in Chinese-speaking areas. It outlines current theories and paradigms originating both in the West and in China and Chinese-speaking territories and the way in which these have been adapted to suit the various cultural contexts and learning environments. The overview is of relevance not only to the East, but throughout the world.



فهرست مطالب

TABLE OF CONTENTS......Page 6
PREFACE......Page 8
INTRODUCTION: TEACHING WRITING IN CHINESE SPEAKING AREAS......Page 11
TEACHING CHINESE REPORT WRITING: MELBOURNE AND HONG KONG......Page 17
TEACHING WRITING IN ENGLISH AS A FOREIGN LANGUAGE: MAINLAND CHINA......Page 38
TEACHING WRITING IN CHINESE AS MOTHER TONGUE: MAINLAND CHINA......Page 55
TEACHING WRITING IN CHINESE AS A SECOND LANGUAGE: MAINLAND CHINA......Page 72
TEACHING WRITING IN CHINESE AS A FOREIGN LANGUAGE: MAINLAND CHINA......Page 94
THE STUDY OF PSYCHOLOGICAL MODEL AND TEACHING APPROACHES......Page 116
INNOVATIONS OF TEACHING CHINESE COMPOSITION IN SCHOOLS IN MAINLAND CHINA......Page 138
EMERGENCE, DEVELOPMENT AND RESEARCH IN MODERN CHINESE PRACTICAL WRITING......Page 155
A PRELIMINARY INVESTIGATION ON THE TEACHING REFORM IN UNIVERSITY WRITING......Page 163
THE HONG KONG WRITING PROJECT: WRITING REFORM IN PRIMARY SCHOOLS......Page 177
EFFECTS OF FOUR METHODS OF EVALUATION OF CHINESE COMPOSITION IN HONG KONG SECONDARY SCHOOLS......Page 204
ACADEMIC ESL WRITING IN HONG KONG......Page 219
INNOVATIONS FOR TEACHING FRESHMAN CHINESE COMPOSITION IN TAIWAN......Page 237
TEACHING CHINESE COMPOSITION IN SINGAPORE SECONDARY SCHOOL......Page 249
REFERENCES......Page 263
H......Page 271
T......Page 272
Z......Page 273
M......Page 274
Y......Page 275
LIST OF CONTRIBUTORS......Page 276




نظرات کاربران