ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Ultimate Sales Machine: Turbocharge Your Business with Relentless Focus on 12 Key Strategies

دانلود کتاب ماشین فروش نهایی: کسب و کار خود را با تمرکز بی امان بر روی 12 استراتژی کلیدی توربوشارژ کنید

The Ultimate Sales Machine: Turbocharge Your Business with Relentless Focus on 12 Key Strategies

مشخصات کتاب

The Ultimate Sales Machine: Turbocharge Your Business with Relentless Focus on 12 Key Strategies

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1591842158, 9781591842156 
ناشر: Portfolio Trade 
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 270 
زبان: English  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 11 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 41,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب The Ultimate Sales Machine: Turbocharge Your Business with Relentless Focus on 12 Key Strategies به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ماشین فروش نهایی: کسب و کار خود را با تمرکز بی امان بر روی 12 استراتژی کلیدی توربوشارژ کنید نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ماشین فروش نهایی: کسب و کار خود را با تمرکز بی امان بر روی 12 استراتژی کلیدی توربوشارژ کنید

چت هولمز به مشتریانش کمک می کند هم رقابت و هم انتظارات خودشان را از بین ببرند. و توصیه او با یک مفهوم ساده شروع می شود: تمرکز! به جای تلاش برای تسلط بر چهار هزار استراتژی برای بهبود کسب و کار خود، از چند حوزه مهارت اساسی که تفاوت بزرگی ایجاد می کنند، استفاده نکنید. ماشین فروش نهایی به شما نشان می‌دهد که چگونه تقریباً هر بخش از کسب‌وکارتان را با صرف یک ساعت در هفته روی هر حوزه تأثیرگذاری که می‌خواهید بهبود دهید - فروش، بازاریابی، مدیریت و موارد دیگر، تنظیم کنید و آن را حل کنید.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Chet Holmes helps his clients blow away both the competition and their own expectations. And his advice starts with one simple concept: focus! Instead of trying to master four thousand strategies to improve your business, zero in on the few essential skill areas that make the big difference. The Ultimate Sales Machine shows you how to tune up and soup up virtually every part of your business by spending just an hour per week on each impact area you want to improve—sales, marketing, management, and more.



فهرست مطالب

The Ultimate Sales Machine (2007)......Page 1
Acknowledgments......Page 7
Contents......Page 9
A Note to the Reader......Page 11
Foreword......Page 13
Preface......Page 15
Intro......Page 19
01: Time Management Secrets of Billionaires......Page 25
02: Instituting Higher Standards......Page 39
03: Executing Effective Meetings......Page 56
04: Becoming a Brilliant Strategist......Page 76
05: Hiring Superstars......Page 96
06: The High Art of Getting the Best Buyers......Page 120
07: The Seven Musts of Marketing......Page 135
08: The Eyes Have It......Page 172
09: The Nitty-Gritty of Getting the Best Buyers......Page 189
10: Sales Skills......Page 210
11: Follow-up & Client Bonding Skills......Page 227
12: All Systems Go......Page 244
Notes......Page 264
Index......Page 265




نظرات کاربران