ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Semiconductors and the information revolution: magic crystals that made IT happen

دانلود کتاب نیمه هادی ها و انقلاب اطلاعات: کریستال های جادویی که فناوری اطلاعات را به وقوع پیوست

مشخصات کتاب

Semiconductors and the information revolution: magic crystals that made IT happen

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0444532404, 9780080963907 
ناشر: Academic Press 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 339 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 49,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Semiconductors and the information revolution: magic crystals that made IT happen به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب نیمه هادی ها و انقلاب اطلاعات: کریستال های جادویی که فناوری اطلاعات را به وقوع پیوست نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب نیمه هادی ها و انقلاب اطلاعات: کریستال های جادویی که فناوری اطلاعات را به وقوع پیوست

این کتاب قصد دارد توسعه سیستم‌ها و دستگاه‌های الکترونیکی مدرن را از دیدگاه مواد نیمه‌رسانا (ژرمانیوم، سیلیکون، آرسنید گالیم و بسیاری دیگر) که آنها را ممکن ساخته است، توضیح دهد. درک علمی این مواد و رابطه صمیمی آن با فناوری و بسیاری از کاربردها را پوشش می دهد. این کار با مایکل فارادی آغاز شد، با اختراع ترانزیستور در آزمایشگاه بل در سال 1947 به شکلی بزرگ آغاز شد و هنوز هم در حال رشد است. این داستانی است که با هر دستاورد هنری یا مهندسی انسان مطابقت دارد و این اولین بار است که به سبکی متناسب با افراد غیرمتخصص ارائه می شود. این به سبکی پر جنب و جوش و غیر ریاضی نوشته شده است که هیجان اکتشاف و تأثیر متقابل جذاب بین نیازهای کشش سیستم و فشار تکنولوژیک را نشان می دهد. همچنین به ماهیت برخی از تعاملات شخصی که به شکل دادن به دنیای تکنولوژیک مدرن کمک کرده است نگاه می کند. یک فصل مقدماتی نشان می دهد که چقدر ما به سیستم های الکترونیکی مدرن وابسته هستیم و اهمیت نیمه هادی ها در توسعه آنها را توضیح می دهد. همچنین به روشی بدون دردسر، درک لازم از خواص نیمه هادی در رابطه با این کاربردها را فراهم می کند. فصل دوم به شرح تاریخی می پردازد و با برخی از نتایج مهم ناشی از جنگ جهانی دوم - از جمله تأثیر آن بر سازماندهی تحقیقات علمی - به پایان می رسد. فصل سوم کشف جهانی ترانزیستور و برخی از مبارزات اولیه برای قابل دوام ساختن آن از نظر تجاری، از جمله بازاریابی اولین رادیو ترانزیستوری را شرح می دهد. در فصل چهارم با مدار مجتمعی آشنا می‌شویم که به بسیاری از زندگی مدرن ما در قالب رایانه شخصی شکل داد (و منجر به یک جنگ طولانی مدت ثبت اختراع شد!). فصل های بعدی کاربرد نیمه هادی های مرکب در دستگاه های ساطع کننده نور، مانند LED ها و لیزرها، و دستگاه های تشخیص نور مانند فتوسل ها را پوشش می دهند. ما می آموزیم که چگونه این پیشرفت ها منجر به اختراع دستگاه پخش سی دی و ضبط کننده DVD شد، چگونه مواد دیگر برای توسعه تجهیزات دید در شب پیچیده، سیستم های ارتباطی فیبر نوری، پانل های فتوولتائیک خورشیدی و نمایشگرهای صفحه تخت به کار رفت. به طور مشابه، تکنیک های مایکروویو ضروری برای عشق امروزی ما به تلفن همراه، به دانشمندان مواد باهوشی بستگی دارد که برای اولین بار نیست، نیمه هادی های جدیدی را با ویژگی های مناسب "اختراع کردند". در مجموع، این یک داستان شگفت انگیز است و شایسته است که بیشتر شناخته شود. این کتاب را بخوانید و درک عمیق‌تر و قدردانی از انقلاب تکنولوژیکی که جنبه‌های بسیاری از زندگی ما را شکل می‌دهد، پاداش خواهید گرفت. • گزارشی تاریخی از توسعه فیزیک نیمه هادی ها، دستگاه ها و برنامه های کاربردی از قرن نوزدهم تا به امروز • پوشش اهمیت کیفیت مواد و ارتباط آن با فیزیک دستگاه ها • ارائه شده به روشی کاملاً غیر ریاضی و غیرریاضی، برای جذب مخاطبان گسترده • گستره وسیع تاریخ علم را فراهم می کند


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران